Gespot op autosalon - ICH-X K2 - meer info?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busty93
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09-05 11:56
Op het autosalon in Brussel heel wat mooie voertuigen gespot waaronder een model dat ik nog niet kende, nl. een ICH-X K2.
In feite een stoere SUV welke doet denken aan een Jeep Wrangler maar dan betaalbaar.

Ik vond het persoonlijk een heel mooie auto om te zien en om in te zitten (ook qua ruimte, afwerking,...).
Ik vind online echter weinig terug, behalve een Italiaanse website.
Nochtans lijkt het mij dat het merk ook voet aan grond wil krijgen in de Lage Landen gezien de aanwezigheid op het autosalon.

Zijn er op dit forum mensen die meer kennis hebben over dit voertuig? Komt het naar de Lage Landen? Hoe is de kwaliteit, betrouwbaarheid, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je geen foto's gemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 13-01-2025 11:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busty93
Neen dat niet. Maar op onderstaande website vind je wel veel foto's
https://ich-x.it/k2/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 15:16

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Icy-x is onderdeel van DR automobiles Wikipedia: DR Automobiles

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-05 21:01
Denk dat het voor NL een kansloze missie gaat worden. Op de site staat dat ze een diesel motor gebruiken met een CO2 uitstoot van 272 g/km (WLTP) Dus dat betekent dat er ruim € 100K aan BPM geheven gaat worden. Aangezien die in Italië voor € 49K wordt aangeboden, zou je dus in NL richting de € 140-150K gaan komen. Ik denk dat je weinig mensen gaat vinden die een Chinese auto gaan kiezen als ze ook voor dat geld ook een BMW, MB of Land/Range rover kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busty93
Twardt schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:41:
Denk dat het voor NL een kansloze missie gaat worden. Op de site staat dat ze een diesel motor gebruiken met een CO2 uitstoot van 272 g/km (WLTP) Dus dat betekent dat er ruim € 100K aan BPM geheven gaat worden. Aangezien die in Italië voor € 49K wordt aangeboden, zou je dus in NL richting de € 140-150K gaan komen. Ik denk dat je weinig mensen gaat vinden die een Chinese auto gaan kiezen als ze ook voor dat geld ook een BMW, MB of Land/Range rover kunnen kopen.
Ja die Diesel-motor is een heel vreemde keuze. Hij stond ook zo op het autosalon, volgens mij de enige Diesel-auto die er stond..
Maar waarom op het autosalon staan als je niet actief bent in de Lage Landen? Lijkt er toch op dat ze in de zeer nabije toekomst graag hier enkele dealers willen opstarten, mogelijks met een benzinemotor en/of hybride?
Pagina: 1