Dag allemaal,
Ik heb een nieuwbouwwoning aangeschaft (sleutel-op-de-deur). Nu moet ik binnenkort aan de bouwpromotor onze definitieve keuzes doorgeven voor al onze aansluitingen door het huis. Nu is het bij een nieuwbouw natuurlijk belangrijk om het meteen goed te doen vanaf het begin en al na te denken over toekomstige aanpassingen / toevoegingen waarvoor elektra of datakabels nodig zijn. Eerst wil ik met jullie graag de plattegrond van ons huis delen (halfopen bebouwing met plat dak).
/f/image/vxmzf7AeM1JsK9jJFnTp7Ztb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QblV358psacpzpkHwSZwIFCD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9973jS2cBwgwz299Say8rlGg.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb hieronder een overzicht gemaakt van wat de bouwpromotor voorziet en wat wij "extra" willen navragen, en ook opmerkingen met vragen / onduidelijkheden.
/f/image/CfyVDFNcv1KMfBjaNHkWBIk4.png?f=fotoalbum_large)
Misschien goed om het volgende nog te vermelden, en te checken bij jullie:
/f/image/6VaJMVW5FXuFxr8u2Qttt7Sw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xWRbZGU1La5fTfECtRrEkQPP.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb een nieuwbouwwoning aangeschaft (sleutel-op-de-deur). Nu moet ik binnenkort aan de bouwpromotor onze definitieve keuzes doorgeven voor al onze aansluitingen door het huis. Nu is het bij een nieuwbouw natuurlijk belangrijk om het meteen goed te doen vanaf het begin en al na te denken over toekomstige aanpassingen / toevoegingen waarvoor elektra of datakabels nodig zijn. Eerst wil ik met jullie graag de plattegrond van ons huis delen (halfopen bebouwing met plat dak).
/f/image/vxmzf7AeM1JsK9jJFnTp7Ztb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QblV358psacpzpkHwSZwIFCD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9973jS2cBwgwz299Say8rlGg.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb hieronder een overzicht gemaakt van wat de bouwpromotor voorziet en wat wij "extra" willen navragen, en ook opmerkingen met vragen / onduidelijkheden.
/f/image/CfyVDFNcv1KMfBjaNHkWBIk4.png?f=fotoalbum_large)
Misschien goed om het volgende nog te vermelden, en te checken bij jullie:
- We hebben geen TV-distributie kabels nodig - we gebruiken zelf IPTV en streamen veel, vandaar dat we willen afzien van de TV-distributie voorzieningen.
- We hebben gevraagd om ingebouwde screens te plaatsen aan de rechterkant van ons huis aangezien hier de zon continu op schijnt, vandaar de vraag naat voeding hiervoor omdat we daar eerst een akkoord op moeten krijgen.
- Voor de stopcontacten gaan we nog apart goed kijken of we extra aansluitingen willen, hier hebben we nog niet heel specifiek naar gekeken.
- We hebben momenteel geen EV maar misschien in de toekomst wel. Moeten we hiermee rekening houden voor in de toekomst en hiervoor al iets regelen? Laadpaal? Of is dit voor ons niet zo'n issue omdat we een inpandige garage hebben naast de technische ruimte?
- We willen graag 3 camera's plaatsen van Ubiquiti (deze worden pas op een later moment door ons geplaatst). Zie onder deze lijst de voorgestelde posities.
- Heeft het zin om loze leidingen te leggen naar de slaapkamer(s) voor eventuele airco plaatsing? Ik verwacht eigenlijk dat airco's niet nodig gaan zijn.
- Hebben jullie nog tips / opmerkingen over huidige invulling? Zien we iets over het hoofd? Nog ergens extra kabels leggen?
/f/image/6VaJMVW5FXuFxr8u2Qttt7Sw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xWRbZGU1La5fTfECtRrEkQPP.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!