Toon posts:

Probleem met HP959c en win95

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een familie van mij een HP959c(net new) geinstalleerd. Nou is het probleem dat hij na elke print vastloopt. In Word, Exact, en de meeste progjes die een afdruk kunnen doen. Alleen als je print opdracht geeft loopt hij vast maar print hem wel af. Dus als ik een tekst van 8 A4'jes heb print hij ze wel alleen dan moet ik de reset knop wel raadplegen niks reageert meer.

Als de oude HP840c eraan zet zijn er geen problemen. Ook als ik de HP959c aan de andere pc zet met win98SE dan is er geen probleem. Alleen in the manual stond dat de HP959c ook onder win95 kan draaien. Zou dit aan het besturingssysteem liggen heb alles al geprobeerd.

HELP ME>??

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Win95, en welke versie is het.
Is de printer 1 met USB, en deze wordt ook gebruikt :?
Installer de printer es met de drivers die Win95 zelf heeft, anders de drivers van de website.
Staat alles in de Bios correct.

And The Only One

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
tja...zit daar een usb kabel aan? da's niet zo verstandig met oudere versies van windows 95. misschien kan je in het bios de mode van de parallelle poort aanpassen (SPP | EPP | ECP+EPP)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de versie zonder USB(op de printer kan het wel maar ja win95??) dus gaat het gewoon met een parralel kabeltje zou ook goed moeten werken en win95 heeft geen drivers voor zo'n nieuwe printer. En de drivers op de site zijn naar mijn mening hetzelfde als op de cd......
En waarom werkt alles wel goed met de oude printer???
Daarom snap ik het ook niet meer?? :?

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
heb je alle vorige besturingsprogramma's van de vorige printer wel verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
mja gewoon helemaal weg toen er weer op en doed het nog nie
Pagina: 1