Toon posts:

Guillemot Maxisound muse + winxp = :,( ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat dus om het volgende. Ik heb windows XP final geinstalleerd en sindsdien doet mijn 4 point surround het niet meer van mijn maxisound muse :( Het achterkanaal van de soundcard zend dus gewoon geen geluid uit :(

Naja, ik dacht dat ik wel ff drivers kon halen van de guillemot site maar HELEMAAL NIX :( stelletje etters daarzo, je kunt nieteens drivers downloaden van een kaart die je koopt van hun. Voor de fortissimo enzo drivers te over, maar voor de MUSE how maar. Dus als je iets goedkoops koopt van een fabrikant laten ze je in guillemots geval direct stikken :(

Naja, anyway, zijn er misschien windows 2000/XP drivers voor de maxisound muse die ergens op het web rondzweren? Zo ja, please gimme, ik heb ze nog neit kunnen vinden ;(

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand hierbij verduidelijking geven? Ik wil eigenlijk mijn muziek ook wel weer eens van de achterkant horen komen eigenlijk ;)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Ik ken de mensen van de helpdesk van Guillemot/Hercules persoonlijk, en het zijn zekers geen etters.
Misschien helpt het als je een OS gebruikt wat officieel gereleast is voordat je begint te kankeren... |:(

Ennieweez, je kan die "etters" ook gewoon BEFfen: :Z

Telefoon : 0900 - 2026 765
Openingstijden Maandag t/m Vrijdag 09.00 uur - 17.45 uur
Fax : 030 - 6026 279
E-mail : hercules.nl@guillemotsupport.com

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb et niet over de helpdesk maar over de site, omdat daar nix geen drivers staan voor mijn kaart.

En als ik me niet vergips is windows xp momenteel in amerika toch echt te koop dude.

Ff een plaatje voor je van de "goede suport"
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/benjamin/guillemotsux.jpg

En op dezelfde site staan dus wel drivers voor bijvoorbeel de fortissimo... Ook voor win2k... Dus als je iets goedkoops koopt mag je stikken, tenminste daar lijkt het wel op.

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Hier staan nieuwere drivers (ergens halverwege de pagina) voor geluidskaarten met een Cmedia 8738 chip, zoals de Guillemot Muse en de Hercules Muse XL (kaarten zijn vrijwel identiek trouwens):
http://xenomorph.net

Ik denk dat je de WDM drivers moet hebben (laatste versie is 6.27). Deze drivers ondersteunen ook EAX 2.0 en Sensaura effecten.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op zaterdag 15 september 2001 12:03 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik heb et niet over de helpdesk maar over de site, omdat daar nix geen drivers staan voor mijn kaart.

En als ik me niet vergips is windows xp momenteel in amerika toch echt te koop dude.

Ff een plaatje voor je van de "goede suport"

En op dezelfde site staan dus wel drivers voor bijvoorbeel de fortissimo... Ook voor win2k... Dus als je iets goedkoops koopt mag je stikken, tenminste daar lijkt het wel op.
Hoewel er geruchten waren over een vervroegde oplevering van Windows XP, zal de final code (oftwel de Release To Manufacturing-versie) volgens PC World pas eind volgende week (gezien vanaf do 16-8) het licht zien. Hoogstwaarschijnlijk dus ná de richtlijn van 22 augustus, dit als gevolg van een paar kleine security issues. De officiële introductiedatum van 25 oktober is echter niet in gevaar, en ook PC-makers kunnen al eind september computers met daarop Windows XP verkopen, zoals verwacht.

Als er geen drivers op de site staan, moet je de meegeleverde CD-ROM gebruiken óf de drivers in Windows itself. (in dit geval dus Win2k)

Maar back on topic, ff searchen op Guillemot in het AV forum, want ik heb dit probleem vaker gezien in subject headers.

Verwijderd

Topicstarter
Dude van de xenomorph site bedankt, ik ga ze ff proberen..

Andere dude... Devilsown release van windows xp is echt de final geloof dat maar >:)

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Op zaterdag 15 september 2001 14:50 schreef Fallen_angel het volgende:
Dude van de xenomorph site bedankt, ik ga ze ff proberen..

Andere dude... Devilsown release van windows xp is echt de final geloof dat maar >:)
tenx for de release name... hebbik weer wat te downen.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~heijx/hypocrite.gif

Pagina: 1