Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 01-10 10:53
Poco X7 Pro specificaties:

Netwerktechnologie
* GSM / HSPA / LTE / 5G
* Lanceringsdatum: 9 januari 2025
* Status: Beschikbaar. Uitgebracht op 9 januari 2025

Afmetingen en gewicht
* Afmetingen: 160,8 x 75,2 x 8,3 mm
* Gewicht: 195 g of 198 g

Bouw
* Voorzijde: Glas (Gorilla Glass 7i)
* Achterzijde: Kunststof, siliconen polymeer (eco-leer)
* Water- en stofbestendig: IP68 (tot 1,5 m voor 30 minuten) - Globaal
* Water- en stofbestendig: IP68 (tot 2 m voor 24 uur) - India
* IP69 (markt/regio afhankelijk)

Scherm
* Type: AMOLED, 68B kleuren, 120Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1400 nits (HBM), 3200 nits (piek)
* Grootte: 6,67 inch, 107,4 cm² (~88,8% scherm-lichaam verhouding)
* Resolutie: 1220 x 2712 pixels, 20:9 verhouding (~446 ppi dichtheid)
* Bescherming: Corning Gorilla Glass 7i

Platform
* Besturingssysteem: Android 15, HyperOS 2
* Chipset: Mediatek Dimensity 8400 Ultra (4 nm)
* CPU: Octa-core (1x3.25 GHz Cortex-A725 & 3x3.0 GHz Cortex-A725 & 4x2.1 GHz Cortex-A725)
* GPU: Mali-G720 MC7

Geheugen:
* 256GB opslag, 8GB RAM
* 256GB opslag, 12GB RAM
* 512GB opslag, 12GB RAM
* UFS 4.0
* Geheugensleuf: Nee

Camera
* Hoofdcamera (dubbel):
* 50 MP, f/1.5, 26mm (groothoek), 1/1.95", 0.8µm, PDAF, OIS
* 8 MP, f/2.2, 15mm (ultragroothoek), 1/4.0", 1.12µm
* Functies: LED-flitser, HDR, panorama
* Video: 4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240/960fps, HDR10+, gyro-EIS, OIS
* Selfiecamera:
* 20 MP, f/2.2, 25mm (groothoek), 1/4.0", 0.7µm
* Video: 1080p@30fps

Geluid
* Luidspreker: Ja, met stereoluidsprekers
* 3,5 mm aansluiting: Nee
* 24-bit/192kHz Hi-Res & Hi-Res Wireless audio

Connectiviteit
* WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct
* Bluetooth: 5.4/6.0, A2DP, LE, aptX HD
* Positionering: GPS (L1+L5), GLONASS (G1), BDS (B1I+B1c+B2a), GALILEO (E1+E5a), NavIC (L5)
* NFC: Ja (markt/regio afhankelijk)
* Infraroodpoort: Ja
* Radio: Nee
* USB: USB Type-C 2.0, OTG

Kenmerken
* Sensoren: Vingerafdrukscanner (onder scherm, optisch), versnellingsmeter, gyroscoop, nabijheidssensor, kompas

Batterij
* Type: Si/C 6000 mAh
* Si/C 6550 mAh - Alleen India versie
* Opladen: 90W bedraad, PD3.0, QC3+, 100% in 42 minuten
* Omkeerbaar bedraad

Diversen
* Kleuren: Zwart/Geel, Wit, Groen, Rood (Iron Man Editie)

De Poco X7 heeft dezelfde specificaties op uitzondering van:
- Processor is een Dimensity 7300 Ultra processor (oudere generatie)
- Kleinere batterij 5110 mAh (45 watt laden)
- Extra camera (2 megapixel makro camera)

Prijzen bij Xiaomi:

X7 Pro
8 gb - 256 gb = 319,90
12 gb - 256 gb = 349,90
12 gb - 256 gb = 379,90

X7
8gb - 256 gb = 249
12gb - 512gb = 299

Er zijn in NL op dit moment enkel de volgende kleuren beschikbaar: Zwart, Zilver, Groen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E89CkZFigtoJ681UG9rvXhbk2Pg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/I9iBWxdCQGbKTx1oZ6ojTHKx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1MinfngTsJX7Q8rnsGOL14J5fk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K1MiEMfOiopKfkjgYDFOHfPo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSlePbUqFkVW87Dx9aBoLRShlYo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0VUsdFw29YSksyT2781laBrH.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3sC0sUZhLIkZZOog7Di1_SHHaU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Iu93OZA2NhfzpG1KbBY7Fkwv.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IDhVb5_qwWkG4hLU1P_tp1DXelU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/c3JCFHP49dcGMMtlRK1pTN6i.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKqWzMUG8Sgjqx1lu2KR7Cv9Hck=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ShvatSatIc1z1wauT3dNAEcE.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Brotuck op 12-01-2025 08:53 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Er loopt op dit moment een introductie actie bij Xiaomi waarmee je tot en met 16 januari 50 euro korting krijgt op hun officiele site.

Zelf heb ik de Poco X7 Pro (groen, 12/512) besteld en ben in afwachting van de levering van het toestel. Daar kreeg ik ook nog wat extra zaken bij zoals een Xiaomi Smart band 9 Pro (zwart) en een extra lader van 120 watt.

Op het moment van schrijven zie ik al diverse modellen niet meer op voorraad zijn.

Dit toestel komt met Android 15 en HyperOS2.

Wat het Pro toestel erg aantrekkelijk maakt zijn de zeer goede prestaties op processor gebied.
Waar ik zelf erg benieuwd naar ben is de bediening met een nat / vettig display.

Officiele communicatie vanuit Xiaomi inzake updates:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zU0SMFQB2GHWOQj4Z_VD_rOmBA4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3JxUddIt2GvyfK0tVnwtwnK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 141% gewijzigd door Brotuck op 12-01-2025 09:14 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• southrduin
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:28
Ik heb de zwarte variant besteld ben benieuwd wanneer die binnen komt. Helaas was bij mijn de bundel oplader + buds niet meer voorradig. Nu alleen de buds bij kunnen bestellen, oplader elders besteld was de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Ik heb de groene 12/512 versie binnen inclusief smart band 9 pro en lader. Direct de bootloader geunlocked en nu versie 2.0.10.0.VOJEUXM erop gezet.

Het grappige is dat je ook de firmware van de Redmi turbo 4 kunt gebruiken. Beide zitten op de "rodin" build.

Wat me erg opvalt is dat het soms lijkt of je plakplaatjes op het scherm hebt. Dat bedoel ik niet negatief, vind het wel geinig. De snelheid is erg goed van het toestel en hij word amper warm. Alleen als je hem voor de eerste keer instelt en er 300+ apps op worden geïnstalleerd dan is hij handwarm.

Binnenkort maar eens de foto kwaliteit vergelijken met mijn 14 Ultra. Ben wel benieuwd wat het daadwerkelijk uitmaakt.

Minder tof vind ik de USB Type-C 2.0 aansluiting, die is echt mega traag

Bluetooth 6 is erg geinig, maar tot nu toe nog geen echte toepassing voor gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door Brotuck op 20-01-2025 13:05 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• southrduin
wat is het voordeel om dit te doen " Direct de bootloader geunlocked en nu versie 2.0.10.0.VOJEUXM erop gezet."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
southrduin schreef op maandag 20 januari 2025 @ 13:17:
wat is het voordeel om dit te doen " Direct de bootloader geunlocked en nu versie 2.0.10.0.VOJEUXM erop gezet."
In het verleden nogal wat OTA update problemen gehad met de 14 Ultra. Het meest frustrerende was dat ik er zelf geen controle over had. Zo gebeurde het dus dat ik maanden op dezelfde versie draaide, terwijl er allang een update was, maar niet werd geïnstalleerd op mijn toestel.

Je krijgt hiermee dus de vrijheid om in principe iedere update te installeren. Ik kon hiermee dus bijvoorbeeld van Europese versie naar de global versie gaan zonder verlies van gegevens.

Er zijn twee methodes beschikbaar om zelf te updaten, Via de updater van Xiaomi of via een speciale tool waar je het toestel voor in bootloader modus moet zetten.

Als de updater van Xiaomi niet werkt of aangeeft dat je gedownloade update niet bedoeld is voor deze regio, dan kun je zelf met behulp van root alsnog deze versie installeren.

Uiteraard moet je wel weten dat je de goede versie erop zet, want er is dan geen controle meer verder.

Of als het echt niet goed gaat het toestel weer naar fabriekswaarden terug te zetten via een speciale flashtool van Xiaomi, maar die werkt dus alleen als je unlocked.

Just here for the fun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelchange, zodat het meer in lijn ligt met de rest van de topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• southrduin
Nog veel reclame dingen moeten uitschakelen of de gebruikelijke dingen bij poco/xiaomi telefoons. Mocht er tips zijn dan zou ik die graag horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:51
southrduin schreef op maandag 20 januari 2025 @ 11:11:
Ik heb de zwarte variant besteld ben benieuwd wanneer die binnen komt. Helaas was bij mijn de bundel oplader + buds niet meer voorradig. Nu alleen de buds bij kunnen bestellen, oplader elders besteld was de helft goedkoper.
Hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Eerste ervaringen met het 7x Pro toestel vanuit mijn kant.

- Erg snel toestel, zit qua performance denk ik rond de Qualcomm 8 gen 2
- 12 GB geheugen is gewoon voldoende, ik heb nooit geheugen issues
- Batterij is nog wel redelijk snel leeg als je ervanuit gaat dat het een 6000 mAh is, wel haal je met gemak een dag. Het lijkt erop dat voornamelijk de connectiviteit de telefoon snel leegtrekt, want op airplane modus trekt hij amper wat.
- De groene kleur is leuk, maar door het meegeleverde hoesje zie je daar niks van, maar eens op zoek gaan naar een transparante op zijn tijd denk ik
- De camera vind ik leuk voor overdag, maar thats it. Mijn 14 Ultra is daarin (uiteraard) veel beter
- Opladen gaat inderdaad heel erg snel met de meegeleverde 120 Watt lader (was actie, normaal zit er geen lader bij) en werkt op 90 Watt
- Scherm is erg mooi en helder.
- Geluid is goed, maar niet meer dan dat. De speakers doen hun best.
- Ik heb de bootloader unlock gedaan, waardoor ik wat sneller kan wisselen tussen de Global en Eeu versie. Dit doe ik voornamelijk omdat ik dan sneller de laatste update heb. Data blijft bij een dirty flash gewoon behouden. Op dit moment draai ik de Global versie 2.0.9.0.VOJMIXM met de Januari 2025 patch.
- Er is ook Europese en global firmware van de Redmi Turbo 4 overigens, die kan je ook op dit toestel zetten. Dat is dezelfde firmware. (Rodin build)

Mis ik het draadloos laden en e-sim functionaliteit ? Nee totaal niet

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Brotuck schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:49:
Eerste ervaringen met het 7x Pro toestel vanuit mijn kant.

- Erg snel toestel, zit qua performance denk ik rond de Qualcomm 8 gen 2
- 12 GB geheugen is gewoon voldoende, ik heb nooit geheugen issues
- Batterij is nog wel redelijk snel leeg als je ervanuit gaat dat het een 6000 mAh is, wel haal je met gemak een dag. Het lijkt erop dat voornamelijk de connectiviteit de telefoon snel leegtrekt, want op airplane modus trekt hij amper wat.
- De groene kleur is leuk, maar door het meegeleverde hoesje zie je daar niks van, maar eens op zoek gaan naar een transparante op zijn tijd denk ik
- De camera vind ik leuk voor overdag, maar thats it. Mijn 14 Ultra is daarin (uiteraard) veel beter
- Opladen gaat inderdaad heel erg snel met de meegeleverde 120 Watt lader (was actie, normaal zit er geen lader bij) en werkt op 90 Watt
- Scherm is erg mooi en helder.
- Geluid is goed, maar niet meer dan dat. De speakers doen hun best.
- Ik heb de bootloader unlock gedaan, waardoor ik wat sneller kan wisselen tussen de Global en Eeu versie. Dit doe ik voornamelijk omdat ik dan sneller de laatste update heb. Data blijft bij een dirty flash gewoon behouden. Op dit moment draai ik de Global versie 2.0.9.0.VOJMIXM met de Januari 2025 patch.
- Er is ook Europese en global firmware van de Redmi Turbo 4 overigens, die kan je ook op dit toestel zetten. Dat is dezelfde firmware. (Rodin build)

Mis ik het draadloos laden en e-sim functionaliteit ? Nee totaal niet
Zit bij een van die versies (global of eu) ook de mogelijkheid van automatisch telefoongesprekken opnemen in d telefoonapp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Tha Deo schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:03:
[...]

Zit bij een van die versies (global of eu) ook de mogelijkheid van automatisch telefoongesprekken opnemen in d telefoonapp?
Dit bedoel je ? Dit zit in in de standaard google dialer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XG_9R8H-ZGjwpMSFX1K3indJQ-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBHUVmZ60DzDN0IRix0aLSfs.jpg?f=fotoalbum_large

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Niet online
Brotuck schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:39:
[...]

Dit bedoel je ? Dit zit in in de standaard google dialer.

[Afbeelding]
Dank! Maar bij welke? De eu of de global versie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 09:39
Bedoelen jullie hierin hetzelfde?

De vraag van @Tha Deo doet me vermoeden dat hij de telefoontjes later terug wil luisteren, terwijl de optie die @Brotuck laat zien het beantwoorden van een inkomende oproep is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Een gesprek opnemen om later terug te luisteren kan je standaard niet in de global en de eu versie.
Een gesprek (automatisch) opnemen zonder op een knopje te drukken kan uiteraard wel.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Niet online
Ah, inderdaad: ‘opnemen’ heeft meerdere telefoonbetekenissen… Ik bedoel dus een gesprek opslaan (record). Niet het gesprek automatisch beantwoorden.

Inderdaad het gesprek opnemen om later terug te luisteren. Dat kon ik ontzettend makkelijk met mijn oude telefoon met miui. De mogelijkheid zat in de telefoonapp verwerkt en legde automatisch alle gesprekken vast. In mijn X7 ontbreekt die mogelijkheid en externe apps werken niet. Ik dacht dat ik toen een .eu rom had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Tha Deo schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 13:06:
Ah, inderdaad: ‘opnemen’ heeft meerdere telefoonbetekenissen… Ik bedoel dus een gesprek opslaan (record). Niet het gesprek automatisch beantwoorden.

Inderdaad het gesprek opnemen om later terug te luisteren. Dat kon ik ontzettend makkelijk met mijn oude telefoon met miui. De mogelijkheid zat in de telefoonapp verwerkt en legde automatisch alle gesprekken vast. In mijn X7 ontbreekt die mogelijkheid en externe apps werken niet. Ik dacht dat ik toen een .eu rom had.
De EU rom heeft de dialer van china/taiwan/indonesie inderdaad en die kan het wel.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Mijn zoon heeft een Poco X7 (via mi.com gekocht) en is er best tevreden mee.
Hij heeft een Nillkin hoesje dat prima bevalt, alleen nu zoekt hij nog een goede screen protector.
Ik heb voor hem een glazen, gebogen screen protector via AliExpress gekocht, alleen blijft die niet goed zitten. Het aanbrengen ging ook al anders dan bij andere mobieltjes met rechte schermen.
Heeft iemand tips over een goede screen protector?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Heb nu sinds een weekje de Poco X7 Pro (12/512) versie. Ik ben positief verrast met het toestel (komende van een Oppo Find X3 Pro). Hij is lekker snel. De software is sinds mijn vorige uitstap naar Poco (F3) veel verbeterd (het is zeker nog niet perfect). Het scherm is prachtig, helder en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 10:35
Hier ook een poco x7 pro. Snel. Maar meteen gekoppeld aan een pihole, zodat de meeste reclame worden geblokkeerd. Tot nu toe geen bijzonderheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Er komt een flinke update binnen op het moment. De OTA is 1.2 GB !
Als je 2.0.102.0 nog niet hebt ontvangen helpt het om de regio even op san marino te zetten. Dan komt hij direct binnen.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Niet online
Brotuck schreef op maandag 19 mei 2025 @ 11:41:
Als je 2.0.102.0 nog niet hebt ontvangen helpt het om de regio even op san marino te zetten. Dan komt hij direct binnen.
Dank, nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Brotuck schreef op maandag 19 mei 2025 @ 11:41:
En hoe doe je dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
Instellingen - Aanvullende instellingen - Regio

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Brotuck schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:48:
[...]

Dank. Download is meteen begonnen. Moet ik daarna dit ook op San Marino laten staan of terugzetten naar Nederland? En waarom eerst San Marino en niet alle landen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
westlym schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:52:
[...]

Dank. Download is meteen begonnen. Moet ik daarna dit ook op San Marino laten staan of terugzetten naar Nederland? En waarom eerst San Marino en niet alle landen tegelijk?
Nee je kan gewoon terugzetten naar nederland.

Waarom ? Geen idee, vaak is het een partial release en veel later pas een full release. Wellicht dat dit ermee te maken heeft.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Brotuck schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:45:
[...]

Nee je kan gewoon terugzetten naar nederland.

Waarom ? Geen idee, vaak is het een partial release en veel later pas een full release. Wellicht dat dit ermee te maken heeft.
Heb je of jullie enig idee hoe ik aan beta release kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
westlym schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 14:59:
[...]

Heb je of jullie enig idee hoe ik aan beta release kan komen?
Je kan jezelf aanmelden voor het beta programma in de "mi community" app. Eerst even wat vragen beantwoorden (opzoekbaar op google).

Daarna krijg je zodra je bent geaccepteerd de pilot release. Meestal 1 of 2 weken erna de partial en daarna de full release. (uiteraard krijg jij die niet meer want je hebt hem al)

[ Voor 5% gewijzigd door Brotuck op 21-05-2025 16:12 ]

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Brotuck schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 13:48:
[...]

Top! Net ook maar gedaan. Moet ik nu weer overal de advertenties uit gaan zetten of blijven die settings staan zoals ze nu staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
ShockWave_Omega schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:34:
[...]

Top! Net ook maar gedaan. Moet ik nu weer overal de advertenties uit gaan zetten of blijven die settings staan zoals ze nu staan?
Heb je ervaring met pihole? Ik gebruik deze met mijn poco...geen last van ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
westlym schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:46:
[...]

Heb je ervaring met pihole? Ik gebruik deze met mijn poco...geen last van ad.
Nee heb daar geen ervaring mee. Maar het ziet er uit alsof alles blijft staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Zolang je geen factory reset doet zal alles blijven staan.

Just here for the fun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:51
Iemand hier een idee waarom dit topic niet doorloopt?

Poco is toch een merk dat goede specificaties biedt zonder een Samsung marketing erom heen? Ik gebruik zelf de x3 al jaren en zelfs nu bijna 5 jaar later werkt die nog perfect... Ik zit wel een beetje te kijken naar de x7 pro, maar zie tegelijkertijd dat er voor mij verder geen voordelen zitten aan een nieuwe omdat de X3 nog zo goed werkt (nu doe ik wel alleen betalen, Chrome browser, crumchyroll app, bankieren, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Geen idee, het is en blijft een erg leuk toestel en lekker snel.
Inmiddels heb ik ook de Poco F7 Ultra en de X7 Pro is nu naar mijn zoon gegaan. Er kwam trouwens net een flinke update op binnen zag ik.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Brotuck schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:16:
Geen idee, het is en blijft een erg leuk toestel en lekker snel.
Inmiddels heb ik ook de Poco F7 Ultra en de X7 Pro is nu naar mijn zoon gegaan. Er kwam trouwens net een flinke update op binnen zag ik.
Op welke, de ultra of de pro? Ik zie nog niks op mijn pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
westlym schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:40:
[...]

Op welke, de ultra of de pro? Ik zie nog niks op mijn pro.
Op de Pro.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Moet ik alweer de regio aanpassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Komt net bij me binnen 2.0.201.0.VOJEUXM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westlym
ShockWave_Omega schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 12:58:
Komt net bij me binnen 2.0.201.0.VOJEUXM
Vraagje: op welke regio heb je jouw telefoon staan? Dit is eigenlijk belangrijk voor mij omdat ik wil weten of poco een betrouwbare update beleid heeft. Ik vind persoonlijk dat ik als gebruiker mijn telefoon niet van regio moet veranderen zodat ik een update naar binnen kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
westlym schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:40:
[...]

Vraagje: op welke regio heb je jouw telefoon staan? Dit is eigenlijk belangrijk voor mij omdat ik wil weten of poco een betrouwbare update beleid heeft. Ik vind persoonlijk dat ik als gebruiker mijn telefoon niet van regio moet veranderen zodat ik een update naar binnen kan halen.
Ik heb hem gewoon op Nederland staan. Ik kreeg een melding bij de beveiliging app dat er een update was toen ik hier bezig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mijn X7 Pro staat overigens te koop sinds gisteren (12/512) model in zwart met extras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VN1X
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-08 13:54
Ik ga van een Redmi Note 10 Pro naar een Poco X7 Pro. Wish me luck!

Komen ze in Europa met een 90W oplader of nah? Dat was niet gespecificeerd bij de productpagina namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
VN1X schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:31:
Ik ga van een Redmi Note 10 Pro naar een Poco X7 Pro. Wish me luck!

Komen ze in Europa met een 90W oplader of nah? Dat was niet gespecificeerd bij de productpagina namelijk.
Nee je krijgt er geen oplader meer bij. Iets met Europese wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Google play protect loopt momenteel wel achter. Ik heb momenteel 1 april 2025 op mijn telefoon. Iemand anders een recente versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VN1X
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:56:
[...]

Nee je krijgt er geen oplader meer bij. Iets met Europese wet.
Ah dat is wel zuur.

Is dit wat?

https://nl.aliexpress.com/item/1005008735372374.html (2m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VN1X
nocalimero schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 20:42:
Mijn zoon heeft een Poco X7 (via mi.com gekocht) en is er best tevreden mee.
Hij heeft een Nillkin hoesje dat prima bevalt, alleen nu zoekt hij nog een goede screen protector.
Ik heb voor hem een glazen, gebogen screen protector via AliExpress gekocht, alleen blijft die niet goed zitten. Het aanbrengen ging ook al anders dan bij andere mobieltjes met rechte schermen.
Heeft iemand tips over een goede screen protector?
Welk Nilkin hoesje heeft hij?

Ik zie deze bv: https://nl.aliexpress.com/item/1005008483166088.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik had deze (https://www.paradigit.nl/zoekresultaten/#search/80068297) heeft de juiste oplaad tech om de telefoon goed van power te voorzien + meerdere oplaadpunten. Goed het is geen 90 watt maar voldeed prima.
Pagina: 1