My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
I second thatOp vrijdag 14 september 2001 18:43 schreef Devil_2000 het volgende:
GEFELICITEERD !!
Oja? hmmz volgens mij stond ie al in het med forum toen alleen Johnny zelf had gepost.. mja zal wel aan mij liggen dusOp vrijdag 14 september 2001 18:44 schreef MREn het volgende:
[..]
is gemoved net nadat hij postte, /me was net te laat
Verwijderd
* Delerium denkt dat het crewforum wel een extra forum kan gebruiken: mod/user-ratio etc....
Verwijderd
Ik heb het in mijn vakantiemod periode heel erg naar mijn zin gehad in de crew en ik ben blij dat ik nu fullmod ben.
Dat is de zichtbare status, die moet in de db aangepast worden, dus dat kan niet door iedereen gedaan worden, ik moet ff wachten op kees, AntonT of een andere db user.Op vrijdag 14 september 2001 18:47 schreef Zef het volgende:
Gefeliciteerd hoorToen ik net in de announcement naar je membergroup keek was hij alleen nog niet aangepast. Vergeten?
Het rechtensysteem + degene die het instelt zijn het niet altijd met elkaar eens, is gefixedOp vrijdag 14 september 2001 18:44 schreef LuNaTiC het volgende:
waarom kan zeef trouwens gewoon in het mededelingenforum posten of zie ik nu spoken
het was voor mij ook een wonder, maar ik heb er maar 1 minuut van mogen genietenOp vrijdag 14 september 2001 18:44 schreef LuNaTiC het volgende:
waarom kan zeef trouwens gewoon in het mededelingenforum posten of zie ik nu spoken
johnny appleseed -> jaja uit het hoofdje, gefeli !
Verwijderd
Ja, daar ben ik dus geen moderatorOp vrijdag 14 september 2001 20:51 schreef Aikeleer het volgende:
jottum
Jottiiiiiiiii!
Hmpf, mij wilde hij ook maar geen mod makenOp vrijdag 14 september 2001 20:53 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen moderator![]()
Jottiiiiiiiii!
En die botoo wel, issuh nie eerlijk!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
In de mooiste stad van NederlandOp vrijdag 14 september 2001 21:04 schreef pier het volgende:
Waar is havana dan/
(=Rotterdam uiteraard, voor de mensen die wat trager van begrip zijn
Hij gaat zich meer richten op zijn HGA taken.wat gaat er met hem gebeuren
Dat wil uiteraard niet zeggen dat hij niet actief blijft in I&T
Nog een keer: hartstikke bedankt allemaal
Biertje?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Yes please!Op vrijdag 14 september 2001 23:05 schreef xfile het volgende:
Biertje?
Dat omkopen van Floris, ja dat blijkt zijn vruchten af te werpenOp vrijdag 14 september 2001 23:51 schreef mafiasven het volgende:
was goed advies he
Verwijderd
hey die smile is copyrightedOp vrijdag 14 september 2001 23:55 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat omkopen van Floris, ja dat blijkt zijn vruchten af te werpen![]()
nou pilsje drinken we nog wel
*passt een ijskoud beugeltje naar johnny*Op vrijdag 14 september 2001 23:55 schreef johnny appleseed het volgende:
Yes please!
Proost!
Nieuw, nu met Twitter
De mooiste stad van Nederland is nog altijd Eindhoven.Op vrijdag 14 september 2001 22:09 schreef johnny appleseed het volgende:
In de mooiste stad van Nederland
(=Rotterdam uiteraard, voor de mensen die wat trager van begrip zijn)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
WAAAAAHHH EINDHOVEN DE GEKSTEOp zaterdag 15 september 2001 00:55 schreef Jotti het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland is nog altijd Eindhoven.
je hebt helemaal gelijk
Ook namens mij en mijn vrouwOp vrijdag 14 september 2001 18:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Las net in het mededelingenforum dat Johnny Appleseed mod is geworden
hierbij gefeliciteerd!!
http://mrfloris.com
Verwijderd
choeso jei!Op zaterdag 15 september 2001 00:55 schreef Jotti het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland is nog altijd Eindhoven.
Johnny Appleseed gefeliciteerd uiteraard