De ultieme theorie over zwarte gaten?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

Topicstarter
Dames en heren ik wil graag mijn boek onder de man brengen en dit is mijn eerst stuk. Het hoofdstuk gaat over zwarte gaten.
In dit hoofdstuk staan soms dingen die verwijzen naar andere hoofdstukken, dus wees niet al te snel met uw oordelen.

Ik gebruik geen wiskunde als bewijzen, Stel, al klopt mijn theorie, dan blijft er niet veel over van die van de hele hedengaadse wetenschap, dat houd dus in dat men veel wiskunde voor dingen heeft bedacht die helemaal niet kloppen!! Vandaar, dus gebruik ik het ook niet.

Let op, mijn methode wijkt totaal af van die van de hedendaagse wetenschap, ik gebruik alleen puur logisch redeneren en intuitie (dat zal je in mijn hoofdstuk merken waarom) en een paar proefjes, zijn er niet veel.
oh en het is bijna klaar, dus nog niet helemaal.

aah, de kleuren. Ik heb het al aan een paar laten zien, en die snappen er de ballen van van omdat mijn schrijfwijze ingewikkeld is, daar snap ik niks van omdat hik het dood simpel vind, maar afijn. Ik heb kleuren geintroduceerd om het lezen te vergemakkelijken, al hoewel........
groene letters: kloppende theorie
oranje letters: half kloppende theorie
rode letters: foute theorie

Zwarte latters met groene achtergrond: Kloppende uitleg
Zwarte latters met oranje achtegrond: half kloppende uitleg
Zwarte letters met rode achtergrond: foute uitleg

Blauwe letters: kloppende brainstorm

Zwarte letters: gewoon een stukje text, of ik weet niet wat ik er mee moet doen lol (ik weet ook niet alles!!!)

en dan nu de links voor downloaden.
Voor de coole staroffice knuppels en knuppelinnen:
[url="http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.sdw

En voor de microflop ofice watjes en wattinen:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.doc

ik moet nog wat zeggen, maar ben het vergeten
Silly me!! slap slap

Zeg maar wat er in je op komt als het maar nuttig is.
O ja, Al de flames naar de wetenschappers gelden alleen als je ook bekrompen bent zoals ik veel ken. En is een beetje een uitlating van alle negatieve dingen die ik op me gehad het van sommige vervelende figuren.

8 )

Verwijderd

Je maakt me erg nieuwschierig naar die theorie van je. Jammer alleen dat ik .sdw niet kan openen, waarmee moet je dat eigenlijk openen?

• hetisik

hetisik

Topicstarter
De link voor de coole staroffice gebruikers en gebruiksters:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.sdw

8 )

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 10:49
Heel leuk dat je het gepost hebt. Maar ik hoop voor je dat het een grapje is.

Even een paar definities:
Zwart gat:
Is een zo zwaar object dat het geen licht meer uitzend.

Neutronen ster:
Is een ster die alleen uit neutronen bestaat. Hier zijn alle protonen en electronen in elkaar gedrukt.

Radiator:
Iets dat straling uitzend.

Pulsar (de ster):
Is een zeer snel draaiende neutronenster met een sterk magnetische veld die straling uitzeld op zijn magnetische polen. Doordat deze rond draait komt er af een toe een puls meestal radio straling langs.

Even een feit:
Doordat de aarde draait werken er krachten op een van noord naar zuid bewegend object. Hierdoor draaien wolken op het zuidelijk helfrond precies de andere kant op dan op het noordelijk halfrond.

Virgol

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan de hele tekst nog steeds niet lezen, wat ikvolgens mij best jammer vind....

Mijn vraag op grond van Virgol's quote alleen al...

Ronddraaiende objecten zenden straling uit? o ja, waarom dan. Waar komt die straling vandaan?

Mag ik er dan overigens ff op wijzen dat een planeet als Venus ook redelijk ronddraait, maar qua straling niets voorstelt. Ook niet in vergelijking met de aarde, aangezien Venus geeneens een magnetisch veld heeft.

Verwijderd

uuuuhhh.... wat?? :?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Onzin

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Na overleg met andere mods weer geopend.

• hetisik

hetisik

Topicstarter
maakt niet uit, ik doe het toch liver in delen, anders wordt het zo onoverzichtelijk, maar reageer maar gewoon, zie het als een beta uitgave deze topic, die over de voorkeurs richting is geen beta versie. Dus ga voor het gedeelte ovber de voorkeurs richting naar [topic=230401/1]
uh... margoth, je moet die over de voorkeurs richting wel open laten btw

als je vragen hebt, stel die gewoon maar.
Oh en bedankt voor het heropenen.

8 )

Verwijderd

Je ziet een tornado op hetzelfde magnetisch halfrond ook nooit van boven afgezien met de klok mee draaien (linksom), maar altijd tegen de klok in (rechtsom).
sinds waneer is linksom met de klok mee :?

• hetisik

hetisik

Topicstarter
ik bekijk het zo, van onder naar boven met de klok mee is linksom, en van onder naar boven tegen de klok in noem ik rechtsom.
Ben er om 03:00 weer trouwens 8 )

8 )

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-10 11:48

Ercewee

a.k.a. K

Ik heb je verhaal gedeeltelijk gelezen, maar ik begrijp het niet echt. Ik heb een paar vragen:
Wat zijn jouw definities van een radiator en een ardiator?
Op foto's van zwarte gaten komen altijd twee bundels recht tegenover elkaar uit een punt.
Zou je die foto's kunnen laten zien? En waar bestaan die bundels uit? Oftewel wat zijn die jets?

En ik hoop dat je dit soort dingen
Oh dames en heren dit wordt zo leuk, een Mavo'er die meer weet dan iemand van de Uv en meer weet dan een professor, ik mag dat wel zeggen! Whahahaaaaa!!!!! Leuk!!! Vragen die ik bijna zonder moeite kan oplossen, inderdaad bijna, want ze hebben het ook over atomen en elektronen en fotonen waarmee ik nog niet ver genoeg ben sterker nog waarvan ik nog niet weet of sommige wel bestaan!!!!
uit je verhaal wilt halen, het wordt er toch niet echt leesbaar van. Ik begrijp dat dit een soort werkverslag is, maar een bewerkte versie zou handig zijn, vooral als je wilt dat mensen het doornemen.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Verwijderd

Even een feit:
Doordat de aarde draait werken er krachten op een van noord naar zuid bewegend object. Hierdoor draaien wolken op het zuidelijk helfrond precies de andere kant op dan op het noordelijk halfrond.
het magnetisme ontstaat natuurlijk niet door de draaing van de aarde maar door de draaing van een vloeibaar mengsel met metalen om een vrijwel geheel metalen kern (verschillen in potentie en spanning per tijdseenheid dus een magnetische flux) en het ontstaan van straling van ten gevolge spin is alleen merkbaar bij verschrikkelijk grote hoeksnelheden (is trouwens hardcore relativiteitstheorie).
Trouwens, als de aardkern gestold is, dan valt het magnetisch veld weg, ook gaan de polen nog een paar keer omdraaien.

Hetisiks kennis zal niet een fractie zijn van de kennis die professoren hebben op dit gebied, het gaat hier om een theorie die voldoet aan de eisen die hij eraan stelt, meer niet

Verwijderd

Nee, Diadem, geen onzin.

Waanzin.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als gevolg van een miscommunicatie binnen de crew is dit topic perongeluk weer geopend. Dit is vanzelfsprekend niet de bedoeling, en ik zal hem bij deze dan ook weer sluiten.

Omdat er nogal wat protest was tegen de manier waarop ik dit topic de eerste keer sloot zal ik nu proberen uit te leggen waarom ik dit topic sluit.

Ten eerste bevat de topic zelf geen inhoudelijke informatie. Wij worden geacht eerst een paar honderd kb aan .doc te gaan downloaden voordat we hetisik's theorie mogen lezen, een .doc die ook nog eens verschrikkelijk is opgemaakt, maar dat terzij.

Verder wordt er geen enkel argument in deze topic gegeven, behalve argumenten van het type 'ik vind het, dus het is zo'. De W&L policy zegt duidelijk dat dit wel moet.

Daar komt bij dat wij proberen een zeker niveau op W&L te handhaven. Natuurlijk hoeft niet elke theorie per definitie perfect te zijn voordat hij hier gepost wordt, maar deze post was van een dergelijk grof onzin-gehalte dat hij hier niet hoorde.

Ten vierde bevat hij een aantal ronduit beledigende opmerkingen van de topicstarter.

Ten vijfde is het Nederlands van een storend laag niveau.

Redenen te over dus om dit topic dicht te doen en dicht te houden.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.