Dames en heren ik wil graag mijn boek onder de man brengen en dit is mijn eerst stuk. Het hoofdstuk gaat over zwarte gaten.
In dit hoofdstuk staan soms dingen die verwijzen naar andere hoofdstukken, dus wees niet al te snel met uw oordelen.
Ik gebruik geen wiskunde als bewijzen, Stel, al klopt mijn theorie, dan blijft er niet veel over van die van de hele hedengaadse wetenschap, dat houd dus in dat men veel wiskunde voor dingen heeft bedacht die helemaal niet kloppen!! Vandaar, dus gebruik ik het ook niet.
Let op, mijn methode wijkt totaal af van die van de hedendaagse wetenschap, ik gebruik alleen puur logisch redeneren en intuitie (dat zal je in mijn hoofdstuk merken waarom) en een paar proefjes, zijn er niet veel.
oh en het is bijna klaar, dus nog niet helemaal.
aah, de kleuren. Ik heb het al aan een paar laten zien, en die snappen er de ballen van van omdat mijn schrijfwijze ingewikkeld is, daar snap ik niks van omdat hik het dood simpel vind, maar afijn. Ik heb kleuren geintroduceerd om het lezen te vergemakkelijken, al hoewel........
groene letters: kloppende theorie
oranje letters: half kloppende theorie
rode letters: foute theorie
Zwarte latters met groene achtergrond: Kloppende uitleg
Zwarte latters met oranje achtegrond: half kloppende uitleg
Zwarte letters met rode achtergrond: foute uitleg
Blauwe letters: kloppende brainstorm
Zwarte letters: gewoon een stukje text, of ik weet niet wat ik er mee moet doen lol (ik weet ook niet alles!!!)
en dan nu de links voor downloaden.
Voor de coole staroffice knuppels en knuppelinnen:
[url="http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.sdw
En voor de microflop ofice watjes en wattinen:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.doc
ik moet nog wat zeggen, maar ben het vergeten
Silly me!! slap slap
Zeg maar wat er in je op komt als het maar nuttig is.
O ja, Al de flames naar de wetenschappers gelden alleen als je ook bekrompen bent zoals ik veel ken. En is een beetje een uitlating van alle negatieve dingen die ik op me gehad het van sommige vervelende figuren.
In dit hoofdstuk staan soms dingen die verwijzen naar andere hoofdstukken, dus wees niet al te snel met uw oordelen.
Ik gebruik geen wiskunde als bewijzen, Stel, al klopt mijn theorie, dan blijft er niet veel over van die van de hele hedengaadse wetenschap, dat houd dus in dat men veel wiskunde voor dingen heeft bedacht die helemaal niet kloppen!! Vandaar, dus gebruik ik het ook niet.
Let op, mijn methode wijkt totaal af van die van de hedendaagse wetenschap, ik gebruik alleen puur logisch redeneren en intuitie (dat zal je in mijn hoofdstuk merken waarom) en een paar proefjes, zijn er niet veel.
oh en het is bijna klaar, dus nog niet helemaal.
aah, de kleuren. Ik heb het al aan een paar laten zien, en die snappen er de ballen van van omdat mijn schrijfwijze ingewikkeld is, daar snap ik niks van omdat hik het dood simpel vind, maar afijn. Ik heb kleuren geintroduceerd om het lezen te vergemakkelijken, al hoewel........
groene letters: kloppende theorie
oranje letters: half kloppende theorie
rode letters: foute theorie
Zwarte latters met groene achtergrond: Kloppende uitleg
Zwarte latters met oranje achtegrond: half kloppende uitleg
Zwarte letters met rode achtergrond: foute uitleg
Blauwe letters: kloppende brainstorm
Zwarte letters: gewoon een stukje text, of ik weet niet wat ik er mee moet doen lol (ik weet ook niet alles!!!)
en dan nu de links voor downloaden.
Voor de coole staroffice knuppels en knuppelinnen:
[url="http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.sdw
En voor de microflop ofice watjes en wattinen:
http://www.xs4all.nl/~lunatic/hetisik/raotatie_voorkeurs_richting_de_goeie5.doc
ik moet nog wat zeggen, maar ben het vergeten
Silly me!! slap slap
Zeg maar wat er in je op komt als het maar nuttig is.
O ja, Al de flames naar de wetenschappers gelden alleen als je ook bekrompen bent zoals ik veel ken. En is een beetje een uitlating van alle negatieve dingen die ik op me gehad het van sommige vervelende figuren.
8 )