Ik zoek een?
Soundbar met achter speakers. Het liefst draadloos (muv stroom)
Wat is je budget?
Zo rond de 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films / series kijken, spotify
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor nu lijkt de Samsung Q990D de enige fatsoenlijke optie
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel hebben we een Denon X3800h icm een Teufel Ultima 40 5.1 set. We vinden dit teveel ruimte innemen en ook de bediening is lastig voor vrouw en kinderen. Daarom willen deze verkopen en er een soundbar voor terug.
Het liefst wil ik zo min mogelijk achteruit gaan in kwaliteit van het geluid, maar dat zal onvermijdelijk zijn. Budget kan ik eventueel nog oprekken, maar we zijn geen audiofielen thuis, dus bijvoorbeeld 500 euro erbij voor 5% / 10% beter geluid is een no-go.
Ook een belangrijk punt is dat stemmen duidelijk klinken, en dat de bediening heel gemakkelijk is.
Soundbar met achter speakers. Het liefst draadloos (muv stroom)
Wat is je budget?
Zo rond de 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films / series kijken, spotify
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor nu lijkt de Samsung Q990D de enige fatsoenlijke optie
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel hebben we een Denon X3800h icm een Teufel Ultima 40 5.1 set. We vinden dit teveel ruimte innemen en ook de bediening is lastig voor vrouw en kinderen. Daarom willen deze verkopen en er een soundbar voor terug.
Het liefst wil ik zo min mogelijk achteruit gaan in kwaliteit van het geluid, maar dat zal onvermijdelijk zijn. Budget kan ik eventueel nog oprekken, maar we zijn geen audiofielen thuis, dus bijvoorbeeld 500 euro erbij voor 5% / 10% beter geluid is een no-go.
Ook een belangrijk punt is dat stemmen duidelijk klinken, en dat de bediening heel gemakkelijk is.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E