Op dit moment hebben wij een Nest V3 thermostaat. Echter werkt de WIFI module al een jaar of zo niet meer. En sinds de kerstvakantie laad de Nest niet meer op via de base aan de muur. De Nest laat nog wel op via een normale USB lader. Alleen is de Nest na een uur of 2 weer leeg.
Nu wil ik de Nest vervangen door een Honeywell DT4 thermostaat.
De Nest is nu als volgt aangesloten
:strip_exif()/f/image/R1GytMAtDwy110IBGVTMUH8Z.jpg?f=fotoalbum_medium)
De CV (Valiant hrSolide plus VHR NL 24-28/3-5 R3) is aangesloten op de nummers 3 en 4 via de bruine kabel.
Nu is mijn vraag kan ik de draden die nu op 3 en 4 zitten via een kroonsteen aansluiten op de kabels die nu in T1 en T2 zitten in de Heatlink. Ik weet bijna zeker dat dit ook de situatie was voordat we de heatlink hadden.
Mocht dat niet zo zijn dan zal ik er een installateur bij moeten halen. Want dan moet de bedrading in de CV worden aangepast volgens mij.
Nu wil ik de Nest vervangen door een Honeywell DT4 thermostaat.
De Nest is nu als volgt aangesloten
:strip_exif()/f/image/R1GytMAtDwy110IBGVTMUH8Z.jpg?f=fotoalbum_medium)
De CV (Valiant hrSolide plus VHR NL 24-28/3-5 R3) is aangesloten op de nummers 3 en 4 via de bruine kabel.
Nu is mijn vraag kan ik de draden die nu op 3 en 4 zitten via een kroonsteen aansluiten op de kabels die nu in T1 en T2 zitten in de Heatlink. Ik weet bijna zeker dat dit ook de situatie was voordat we de heatlink hadden.
Mocht dat niet zo zijn dan zal ik er een installateur bij moeten halen. Want dan moet de bedrading in de CV worden aangepast volgens mij.