Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHanegraafjes
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-08 09:31
Mijn vraag
...Hard reset Samsung A51 lukt niet. Wie kan mij tips geven?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

De vragen bij het starten van een topic staan er niet voor niets en dienen dan ook beantwoord te worden. Zonder deze te beantwoorden kunnen we je hier niet helpen. Het topic gaat dan ook bij deze op slot.

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 11-01-2025 15:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 07:57
Voor zover ik weet is harde reset bij Samsung knop volume omhoog en aan/uit knop 30 seconden gelijktijdig indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Waarom lukt het niet? Welke handelingen doe je, en wat gebeurt er als je dat doet?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHanegraafjes
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-08 09:31
Ik heb diverse tips geprobeerd, bijvoorbeeld: YouTube: Hard Reset Samsung A51
Geen van alle lukt.
Ik weet mijn toestelcode niet meer. Dus probeer ik het met een hard reset. Dat ik dan alles kwijt ben is niet erg.
Ik ben dus op zoek naar andere mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:31
Heb ik ook gehad met een A51 van m'n zoon, die heb ik op een gegeven moment op een computer aangesloten via USB. Dan ADB laten proberen contact te maken geloof ik....
En dan POWER/VOLUME UP indrukken voor 30 seconden.
Op de een of andere manier wordt het opstarten dan gestoord en gaat hij naar het menu om te kunnen resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
DeHanegraafjes schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 15:13:
Ik heb diverse tips geprobeerd, bijvoorbeeld: YouTube: Hard Reset Samsung A51
Geen van alle lukt.
Ik weet mijn toestelcode niet meer. Dus probeer ik het met een hard reset. Dat ik dan alles kwijt ben is niet erg.
Ik ben dus op zoek naar andere mogelijkheden...
Je zal toch echt in veel meer detail moeten vertellen wat je dan precies hebt geprobeerd. Want 'ik heb van alles geprobeerd en niks lukt' zegt ons helemaal niks.

Uit die video, heb je daadwerkelijk alle stappen exact zo gevolgd zoals ze genoemd worden?

Dus oplader in je telefoon doen, eventueel aansluiten op een computer, als telefoon aanstaat, de power button en volume down indrukken, wachten tot het percentage van laden in beeld komt, en dan power button en volume up indrukken, en als Samsung-logo in beeld komt de power button loslaten, maar de volume up nog niet?

Dat zijn best veel stappen, die je makkelijk verkeerd kan doen of over kan slaan, dus het kan geen kwaad om ze een paar keer te proberen.

The devil is in the details.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.