Situatie: We maken sinds enkele maanden gebruik van de Atlantic Explorer warmtepompboiler V4 zonder problemen. De installatie bevindt zich in een schuur, waarbij de luchtinlaat lucht uit de schuur gebruikt en de uitlaat naar buiten voert.
Probleem: Sinds gisteren blijft de watertemperatuur steken op maximaal 33°C, ondanks dat er 52°C wordt gevraagd. Het systeem lijkt wel te draaien, maar de temperatuur stijgt niet.
Wat ik al heb gecontroleerd/geprobeerd:
De boiler is gereset door de stekker eruit te halen en opnieuw aan te sluiten. Na het inschakelen hoor je de boiler opstarten en lopen, maar er is geen verandering in de watertemperatuur. Ik zie geen foutcodes op het scherm.
Vraag: Heeft iemand ervaring met dit probleem of suggesties voor verdere controles?
:strip_exif()/f/image/HCO3aojdWDlXWmN4ugeRxoGC.jpg?f=fotoalbum_large)
Probleem: Sinds gisteren blijft de watertemperatuur steken op maximaal 33°C, ondanks dat er 52°C wordt gevraagd. Het systeem lijkt wel te draaien, maar de temperatuur stijgt niet.
Wat ik al heb gecontroleerd/geprobeerd:
De boiler is gereset door de stekker eruit te halen en opnieuw aan te sluiten. Na het inschakelen hoor je de boiler opstarten en lopen, maar er is geen verandering in de watertemperatuur. Ik zie geen foutcodes op het scherm.
Vraag: Heeft iemand ervaring met dit probleem of suggesties voor verdere controles?
:strip_exif()/f/image/HCO3aojdWDlXWmN4ugeRxoGC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3MpTLZLSB32T0u2dTB9w0IhW.jpg?f=fotoalbum_large)