[PW] "Verkrijgbaar sinds" filtert "wordt verwacht" weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zat ik de PW te zoeken naar nieuwe videokaarten die nog geen prijs hebben.

Dus prijsfilter op "prijsloos - 0" gezet, wat zowel "wordt verwacht" als EOL producten laat zien.

Daarna "Verkrijgbaar sinds" ingesteld op "1 aug 2024".

Wat ik verwacht: Wegfilteren van EOL producten die al lange tijd geen prijs meer hebben, het laten zien van producten met "wordt verwacht" omdat die nog geen prijs hebben gehad en dus ná de ingestelde datum verkrijgbaar gaan zijn en producten die na de ingestelde datum (voor het eerst) leverbaar zijn geweest.

Daadwerkelijke resultaat: Alle producten met "wordt verwacht" worden weggefilterd, alleen producten met prijshistorie die na "1 aug 2024" verkrijgbaar zijn geweest worden weergegeven.

...... maak ik nu een denkfout of is dit een bug? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 11-01-2025 13:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:52:
[...]
...... maak ik nu een denkfout of is dit een bug? :?
Geen idee, laten we het vragen aan de productmanagers in Mooie Features, die weten dit beter dan ik. En als het wel een bug is, kan het alsnog verplaatst worden :)