Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Het lijkt of er opeens wat reclame in mijn telefoon sluipt. Vanochtend zat er opeens een "herinnering" in mijn herinneringen App van Polymail, Simple Beautiful Powerful Email :( . Herinneringen gebruik ik werkelijk nooit. Eerder deze week had ik ook al een ervaring dat er een melding kwam van iets dat erg op reclame leek. Ik heb het genegeerd en weet niet meer wat het was, maar het was er wel.

Meer mensen die dit ervaren op hun iPhone? Ik heb alle instellingen zo staan dat niks naar Apple gaat, niks gevolgd wordt etcetera.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Evyzy2pfyXoYugEGZ8DnQP9f3B8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xGltu8hGK2jVjO4rkah1isxT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door the-body op 11-01-2025 11:43 ]

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
the-body schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:41:
Het lijkt of er opeens wat reclame in mijn telefoon sluipt. Vanochtend zat er opeens een "herinnering" in mijn herinneringen App van Polymail, Simple Beautiful Powerful Email :( . Herinneringen gebruik ik werkelijk nooit. Eerder deze week had ik ook al een ervaring dat er een melding kwam van iets dat erg op reclame leek. Ik heb het genegeerd en weet niet meer wat het was, maar het was er wel.

Meer mensen die dit ervaren op hun iPhone? Ik heb alle instellingen zo staan dat niks naar Apple gaat, niks gevolgd wordt etcetera.

[Afbeelding]
Die instellingen goed zetten is uiteraard goed maar kan mij niet voorstellen dat dit vanuit Apple en/of de Apple Store komt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is het niet "gewoon" calendar invitation spam? Je wilt uitnodigingen niet automatisch in je agenda laten landen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15:45

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

F_J_K schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:07:
Is het niet "gewoon" calendar invitation spam? Je wilt uitnodigingen niet automatisch in je agenda laten landen.
Heb ik ook gehad is wel degelijk calendar spam.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Het zit niet in de kalender maar in de Herinneringen app.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik herken niet dat ik er reclame krijg. Wel zie ik dat dit heel erg op standaard spam lijkt.

Probeer toch eens te kijken of je hier mail van hebt gehad, en of dit ook in je agenda staat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1