Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een pc voornamelijk bedoelt om te gamen op 1440p. De type games die ik speel zijn voor het grootste gedeelde first-person shooters. Zoals bijvoorbeeld S.T.A.L.K.E.R. 2 om op hoge grafische instellingen te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3500 euro ( inclusief een videokaart).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 27" 1440p oled monitor recentelijk gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die weer toekomst bestendig is en weer een aantal jaar mee kan. En afhankelijk van de reviews zal ik ook een RTX 5080 willen nemen als videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van AMD en videokaart van Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat het systeem wat stiller is qua geluidniveau, maar wel gewoon luchtkoeling. En ik ben van plan alles te kopen bij Alternate en het ook door hun in elkaar laten zetten, zodat ik weet dat alles goed werkt en ook een stukje gemak voor mezelf.
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Advies vanuit jullie ervaringen en inzicht of de juiste componenten gekozen zijn of dat er betere keuzes zijn wordt absoluut gewaardeerd.
(ik heb rekening gehouden met voeding ATX 3.0 / 3.1 en 12VHPWR. Compatibility moederbord en geheugen. CPU koeler in combinatie met het geheugen, wat iets aangepast kan worden. En PCIe 5.0)
Een pc voornamelijk bedoelt om te gamen op 1440p. De type games die ik speel zijn voor het grootste gedeelde first-person shooters. Zoals bijvoorbeeld S.T.A.L.K.E.R. 2 om op hoge grafische instellingen te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3500 euro ( inclusief een videokaart).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 27" 1440p oled monitor recentelijk gekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die weer toekomst bestendig is en weer een aantal jaar mee kan. En afhankelijk van de reviews zal ik ook een RTX 5080 willen nemen als videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van AMD en videokaart van Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat het systeem wat stiller is qua geluidniveau, maar wel gewoon luchtkoeling. En ik ben van plan alles te kopen bij Alternate en het ook door hun in elkaar laten zetten, zodat ik weet dat alles goed werkt en ook een stukje gemak voor mezelf.
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Advies vanuit jullie ervaringen en inzicht of de juiste componenten gekozen zijn of dat er betere keuzes zijn wordt absoluut gewaardeerd.
(ik heb rekening gehouden met voeding ATX 3.0 / 3.1 en 12VHPWR. Compatibility moederbord en geheugen. CPU koeler in combinatie met het geheugen, wat iets aangepast kan worden. En PCIe 5.0)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 595,- | € 595,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 113,41 | € 113,41 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, Retail) | € 125,95 | € 125,95 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 G2 | € 143,95 | € 143,95 |
2 | Ventilators | Noctua NF-A14x25 G2 LS-PWM, 140mm | € 34,95 | € 69,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 116,90 | € 116,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 850W | € 105,95 | € 105,95 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 307,99 | € 307,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.778,05 |