Toon posts:

Plextor 16/10/40

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn plextorretje...hij wil nl. geen enkele schijf meer openen die ik erin donder, het station is niet gereed zegt ie...
De geschiedenis: Ik heb onlangs nieuw systeem aangeschaft met dvd speler...voor de format C:/u van vorige week vanwege chernobyl virus had ik geen moeite met openen van een of andere cd...maar nu begint dat oranje lichtje te knipperen als ik hem opstart...ik heb al gezocht naar eventuele oplossing op gathering maar niks echt gevonden...ik heb al de master slave settings geprobeerde ander6e IDE kabel, op een IDE kabel dus niet samen met de dvd of HD op een kabel maar hij blijft irritant doen...
:?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik denk dat je Plextor is overleden. :'(

Ik heb het ook gehad. Iedere CD die ik er indeed las deed het niet. Eerst spinde hij de CD 5* zachtjes op, daarna begint hij te knipperen.

Opgestuurd, bleek inderdaad kapot. Een circuit (gelukkig niet loopwerk :) ) was bij mij defect gegaan. Reparatie ging heel snel, was hem maar een week kwijt :)

Helaas voor je, maar je kunt je verheugen op de zeeg goede onsite-garantie. Echt vele malen beter dan dattik met me Philips fikker had

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Dat mag nooit...voordat ik hem op andere mastersetting had en dvd niet aangesloten deed ie het nog wel...daarvoor deed me dvd het dus niet...en nu heb ik ze zeg maar omgedraaid wel in zelfde volgorde op ANDERE ide kabel maar nu doet me plextor het niet...
Maar ik ga het wel proberen bij technical support...
Bedankt voor response :9