Ik ben op zoek naar beste externe dvd speler/brander voor nieuwe gaming laptop (meer bepaald ROG Strix G18 (2024) G814).
Ik heb al heel wat opzoekingswerk verricht op zowel Tweakers als Google.
Helaas leverde eerstgenoemde ietwat gedateerde reviews en betrouwbaarheid Google resultaten geef ik het voordeel van de twijfel.
Vandaar dat ik de experten hier aan het woord laat.
Ik kwam vaak de merken Zedar, Strex en Floki tegen als aanraders voor het nieuwe jaar...
Zelf heb ik hier nog nooit van gehoord dus vraag ik mij af of dit A-merken zijn?
Kortom vergelijkbaar of nog beter dan het gekende Asus e.d.?
Vroeger was ik wel fan van het merk Plextor (interne dvd speler/brander).
Bestaat dit merk nog?
https://www.nieuwsbank.nl/externe-dvd-brander/
=> Beste 2 in 1 externe DVD brander = Zedar (26,99 euro)
=> Beste externe DVD brander = Strex (20 euro)
=> Beste prijs-kwaliteitsverhouding = URGOODS® Externe DVD / CD Speler en Brander (21,99 euro)
Wat verstaan jullie juist onder "Beste 2in 1 externe DVD brander en "Beste externe DVD brander"?
Lijkt me dat ze beiden toch wel kunnen lezen en schrijven...
Welke hiervan is dan de allerbeste keuze i.c.m. nieuwe highend Asus gaming laptop?
Allen beschikken over USB-C aansluiting...
Ik las dat wel dat de Strex "supersnel" is en geoptimaliseerd is voor 1080p full hd films (bij Zedar wordt dit niet uitdrukkelijk vermeld).
Strex schrijft ook HD DVD-R en HD DVD-RW weg i.t.t. Zedar?
Kortom Strex moderner en recenter uitgebracht dan Zedar?
Of toch maar écht A-merk zoals Asus o.i.d. en welke dan juist?
Misschien ook beter compatibel met Asus laptop?
Die paar tientjes maken mij op zich niets uit; wel de betrouwbaarheid/duurzaamheid/kwaliteit/prestaties...
Kortom wat is allround de allerbeste keuze voor highend gamig laptop (ook voor films te bekijken dus)?
Mvg,
Conroe
Ik heb al heel wat opzoekingswerk verricht op zowel Tweakers als Google.
Helaas leverde eerstgenoemde ietwat gedateerde reviews en betrouwbaarheid Google resultaten geef ik het voordeel van de twijfel.
Vandaar dat ik de experten hier aan het woord laat.
Ik kwam vaak de merken Zedar, Strex en Floki tegen als aanraders voor het nieuwe jaar...
Zelf heb ik hier nog nooit van gehoord dus vraag ik mij af of dit A-merken zijn?
Kortom vergelijkbaar of nog beter dan het gekende Asus e.d.?
Vroeger was ik wel fan van het merk Plextor (interne dvd speler/brander).
Bestaat dit merk nog?
https://www.nieuwsbank.nl/externe-dvd-brander/
=> Beste 2 in 1 externe DVD brander = Zedar (26,99 euro)
=> Beste externe DVD brander = Strex (20 euro)
=> Beste prijs-kwaliteitsverhouding = URGOODS® Externe DVD / CD Speler en Brander (21,99 euro)
Wat verstaan jullie juist onder "Beste 2in 1 externe DVD brander en "Beste externe DVD brander"?
Lijkt me dat ze beiden toch wel kunnen lezen en schrijven...
Welke hiervan is dan de allerbeste keuze i.c.m. nieuwe highend Asus gaming laptop?
Allen beschikken over USB-C aansluiting...
Ik las dat wel dat de Strex "supersnel" is en geoptimaliseerd is voor 1080p full hd films (bij Zedar wordt dit niet uitdrukkelijk vermeld).
Strex schrijft ook HD DVD-R en HD DVD-RW weg i.t.t. Zedar?
Kortom Strex moderner en recenter uitgebracht dan Zedar?
Of toch maar écht A-merk zoals Asus o.i.d. en welke dan juist?
Misschien ook beter compatibel met Asus laptop?
Die paar tientjes maken mij op zich niets uit; wel de betrouwbaarheid/duurzaamheid/kwaliteit/prestaties...
Kortom wat is allround de allerbeste keuze voor highend gamig laptop (ook voor films te bekijken dus)?
Mvg,
Conroe