Ik zoek een?
Geluidssysteem voor in de woonkamer, puur voor muziek.
Wat is je budget?
Zou het lukken voor €1000,-?
High end hoeft niet, ik hoor dat verschil niet ben ik bang.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek mee af te spelen. Van Usb, of vanaf een laptop of telefoon.
Er is geen TV of andere media speler aanwezig, ik ben volledig blanco (ook qua kennis).
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn diverse home cinema sets, maar die lijken altijd op een TV aangesloten moeten worden. Dat lijkt dus geen optie te zijn.
Er zijn multiroom systemen wat in de buurt lijkt te komen van wat ik graag zou willen, maar ik hoef maar in één kamer geluid te hebben. Daarbij voelen die systemen wat overpriced voor wat ik zou willen.
Welke vragen heb je hier nog over?
de Kamer is L-vormig::strip_exif()/f/image/nHiZoko4k0nLy1T3QVRL41TE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had zelf nagedacht over de volgende indeling, maar sta open voor suggesties en tips;
Op de kast een soundbar (groene streep, mooi uit het zicht), een subwoofer (blauw) achter de bank, en de twee kleine groene als soort back speakers.
Netstroom is overal aanwezig, maar ik kan geen audio draden trekken. Alles moet dus draadloos werken.
Bediening via een app is een pré.
Wat heb ik hiervoor nodig? En welk systeem zou hiervoor een oplossing kunnen zijn?
Dank alvast!
Geluidssysteem voor in de woonkamer, puur voor muziek.
Wat is je budget?
Zou het lukken voor €1000,-?
High end hoeft niet, ik hoor dat verschil niet ben ik bang.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek mee af te spelen. Van Usb, of vanaf een laptop of telefoon.
Er is geen TV of andere media speler aanwezig, ik ben volledig blanco (ook qua kennis).
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn diverse home cinema sets, maar die lijken altijd op een TV aangesloten moeten worden. Dat lijkt dus geen optie te zijn.
Er zijn multiroom systemen wat in de buurt lijkt te komen van wat ik graag zou willen, maar ik hoef maar in één kamer geluid te hebben. Daarbij voelen die systemen wat overpriced voor wat ik zou willen.
Welke vragen heb je hier nog over?
de Kamer is L-vormig:
:strip_exif()/f/image/nHiZoko4k0nLy1T3QVRL41TE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had zelf nagedacht over de volgende indeling, maar sta open voor suggesties en tips;
Op de kast een soundbar (groene streep, mooi uit het zicht), een subwoofer (blauw) achter de bank, en de twee kleine groene als soort back speakers.
Netstroom is overal aanwezig, maar ik kan geen audio draden trekken. Alles moet dus draadloos werken.
Bediening via een app is een pré.
Wat heb ik hiervoor nodig? En welk systeem zou hiervoor een oplossing kunnen zijn?
Dank alvast!