Mijn moeder is ondertussen 65 jaar, maar begint heel vaak dingen te vergeten en neemt haar smartphone niet op als we bellen (in de tas op stil, of in keuken terwijl ze boven is). Ik zou ze graag willen toevoegen aan mijn Google One account om ze dan te kunnen lokaliseren en gedeelde agenda's te maken met notifications op, zodat ze zelf niet al te veel moet onthouden of vergeet te noteren.
Het lokaliseren is uitsluitend om een gerust gevoel te hebben dat ze gewoon thuis is of even boodschappen is gaan doen.
Zijn er mensen die hier iets soortgelijk hebben gedaan via Google Family? Of gebruiken jullie een andere app?
Ik vind enkel situaties waarbij de kinderen worden toegevoegd aan de family link om ze dan te beheren.
Alvast bedankt
Het lokaliseren is uitsluitend om een gerust gevoel te hebben dat ze gewoon thuis is of even boodschappen is gaan doen.
Zijn er mensen die hier iets soortgelijk hebben gedaan via Google Family? Of gebruiken jullie een andere app?
Ik vind enkel situaties waarbij de kinderen worden toegevoegd aan de family link om ze dan te beheren.
Alvast bedankt