Mijn vraag:
Dit was mijn eerste Mobo sints 8 jaar geen desktop meer te hebben gebruikt.
En er zijn dus 2 componenten met de videokaart afgestoten.|:(
Hopenlijk kan ik hem maken en dan als thuis server te laten draaien.
Mijn vraag luit dan ook,
Wie mijn vertellen kan wat & welke componenten hier hebben gezeten of hoe kom ik hier achter? (Zie foto's)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
i5 core 9400F 32GB geheugen van GSkill
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Er zat ook een kortsluiting in de mobo die heb ik er uitgekregen, nu heb ik Biostar Gevraagt om de informatie maar die mogen het niet delen. Dus vraag ik het aan mijn mede Teakers. Dus heb je een Biostar H310M-HP kijk even of het Caps of transistoren zijn en welke waarde die hebben! Dit zou ik heel gaaf vinden.
Weet je een manier om hier achter te komen, hoor ik het ook graag in een uitleg.
Ik ben hobby man en soldeer graag ook leer ik veel bij over deze schade en fouten te repareern en op te lossen.
Ik hoop dat we er snel achter zijn !
Dit was mijn eerste Mobo sints 8 jaar geen desktop meer te hebben gebruikt.
En er zijn dus 2 componenten met de videokaart afgestoten.|:(
Hopenlijk kan ik hem maken en dan als thuis server te laten draaien.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Mijn vraag luit dan ook,

Wie mijn vertellen kan wat & welke componenten hier hebben gezeten of hoe kom ik hier achter? (Zie foto's)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
i5 core 9400F 32GB geheugen van GSkill
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Er zat ook een kortsluiting in de mobo die heb ik er uitgekregen, nu heb ik Biostar Gevraagt om de informatie maar die mogen het niet delen. Dus vraag ik het aan mijn mede Teakers. Dus heb je een Biostar H310M-HP kijk even of het Caps of transistoren zijn en welke waarde die hebben! Dit zou ik heel gaaf vinden.
Weet je een manier om hier achter te komen, hoor ik het ook graag in een uitleg.
Ik ben hobby man en soldeer graag ook leer ik veel bij over deze schade en fouten te repareern en op te lossen.
Ik hoop dat we er snel achter zijn !
[ Voor 1% gewijzigd door MarioH73 op 27-01-2025 14:51 . Reden: Op aan vraag. was verwarrend ]
Mario Hägele