Het is tijd voor een nieuwe laptop, oude is traag en heeft steeds meer vastlopers. Daarbij draaien niet alle games meer lekker.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal met name gebruikt worden voor gamen, in verband met niet één vaste plek is een game pc helaas geen optie. Spellen als Farcry, ReadyorNot, Anno, Snowrunner. Naast gamen en dagelijkse administratie zal er ook af en toe wat in fusion getekend worden en via slicers een 3D printer worden bezig gehouden
Wat is je budget?
1200/1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, een beetje accuduur is natuurlijk handig maar 99% een stopcontact in de buurt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.
Er zijn op dit moment mooie aanbiedingen op de Asus laptops alleen twijfel ik tussen twee exemplaren.
En dan met name tussen ryzen 9 vs intel i7.
Laptop met i7 is helemaal af met 2TB en 32 RAM maar is de Ryzen 9 zoveel beter dat ik dan zelf later nog RAM toe kan voegen en met 1TB kom je natuurlijk ook een heel eind.
uitvoering: ASUS TUF Gaming F17 FX707VI-LL092W
uitvoering: ASUS TUF Gaming A16 FA607PI-QT091W
/f/image/cXEAzBGbmJHI8emQmn2AeGc6.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal met name gebruikt worden voor gamen, in verband met niet één vaste plek is een game pc helaas geen optie. Spellen als Farcry, ReadyorNot, Anno, Snowrunner. Naast gamen en dagelijkse administratie zal er ook af en toe wat in fusion getekend worden en via slicers een 3D printer worden bezig gehouden
Wat is je budget?
1200/1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee, een beetje accuduur is natuurlijk handig maar 99% een stopcontact in de buurt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.
Er zijn op dit moment mooie aanbiedingen op de Asus laptops alleen twijfel ik tussen twee exemplaren.
En dan met name tussen ryzen 9 vs intel i7.
Laptop met i7 is helemaal af met 2TB en 32 RAM maar is de Ryzen 9 zoveel beter dat ik dan zelf later nog RAM toe kan voegen en met 1TB kom je natuurlijk ook een heel eind.
uitvoering: ASUS TUF Gaming F17 FX707VI-LL092W
uitvoering: ASUS TUF Gaming A16 FA607PI-QT091W
/f/image/cXEAzBGbmJHI8emQmn2AeGc6.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor het meedenken!!
[ Voor 23% gewijzigd door Jer0en op 10-01-2025 14:18 . Reden: Meer info ]