Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel91
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 10-01 20:07
Goededag,

Kan iemand mij helpen ik probeer een back up te maken van whatsapp op mijn oude toestel.
Heb al veel in mijn google drive opgeruimd en heb van de 15gb / 8,5gb gebruikt dus zou er 6.5gb vrij zijn.
Mijn whats app back up geeft aan dat het 4,3gb groot is.
Toch stopt hij steeds wegens onvoldoende ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt eens proberen eerst je oude backup te verwijderen. Ga in Google Drive naar instellingen -> Manage Apps -> WhatsApp Messenger: Options -> Disconnect from Google en dan ook "Delete data from drive". Daarna in WhatsApp weer opnieuw koppelen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:32
Heb je ook genoeg ruimte in je telefoon. De telefoon maakt eerst lokaal een backup bestand, en gaat dat daarna pas overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:14
basmobiel91 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:29:
Goededag,

Kan iemand mij helpen ik probeer een back up te maken van whatsapp op mijn oude toestel.
Heb al veel in mijn google drive opgeruimd en heb van de 15gb / 8,5gb gebruikt dus zou er 6.5gb vrij zijn.
Mijn whats app back up geeft aan dat het 4,3gb groot is.
Toch stopt hij steeds wegens onvoldoende ruimte.
dit kan nog steeds te weinig zijn

de absolute ruimte is niet de ruimte die er gereserveerd wordt
en ook wordt er nog ruimte vrij gehouden voor andere dingen zodat je niet ineens je ruimte volledig kan benutten zodat alles dichtklapt direct daarna

[ Voor 18% gewijzigd door boyette op 10-01-2025 01:50 ]