Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiaraL
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 12-01 10:33
Als interieur ontwerper, stylist en ontwerper zoek ik een betaalbare laptop voor mijn werkzaamheden. Ik heb een hekel aan langzame techniek en storingen.

Werklaptop voor 3D ontwerpen, fotobewerkingsprogramma's en grafische ontwerpen
Adobe Photoshop, Lightroom, Indesign, Ilustrator, maar ook SketshUp en Floorplanner

Het budget is rond de €2.000,-
Het hoeft geen nieuwe laptop te zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan mijn laptop mee te nemen, Daarvoor bezit ik een rugzak, waardoor het minder belangrijk is om een ultra lichte laptop te hebben. De programma's draaien en grafische kwaliteiten zijn belangrijker..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf dacht ik aan macbook om dat ik ervaar dat microsoft vaak meer problemen geeft grafisch dan in mijn ervaring Apple software op het gebied van grafische programma's.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:00

Major_ton

Shoot!

Een Macbook Pro M4 14" zou een fraaie keuze zijn gezien je wensen. Als je het budget een beetje kan rekken, dan loont het om voor een model met de M4 Pro cpu te kiezen. De prijs/prestatie verhouding is wat beter en je bent wat meer toekomstbestendig. Kijk eens bij upgreatest.nl voor betere prijzen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2