Toon posts:

Sony HMD-A200 Monitor ligt dwars...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met mijn monitor, dat niemand (inclusief Sony) begrijpt. Bij sommige resolutiewijzigingen, of bij refresh-rate veranderingen, knalt het beeld op zwart (maakt een geluid alsof er allemaal elektronen op de grond vallen), maar het scherm blijft aan, maar er komt geen beeld meer. Oplossing, beeld uit, beeld aan en dan loopt hij weer. Dit komt vrij vaak voor, met games, in Windows (Windows 98, ME, 2000, XP). Daar snap ik niks van. Dit leek een serieus probleem dus meteen is de monitor toen ik hem kocht vervangen, maar dat mocht niet baten. Hoop gedoe met videokaarten, maar niks helpt. Ik had een Creative Geforce DDR kaart van 32 MB, nu heb ik eens ASUS 7100 PRO met TV-Out, maar het probleem blijft bestaan. De monitor is een Sony HMD-A200.
Verder zit in de PC een Intel Pentium III 667, 256 MB RAM, Intel CC880 moederbord ...

Weet iemand waar dit aan kan liggen en - belangrijker - hoe ik het oplos? Het is echt behoorlijk irritant...

Grz.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
offtopic:
[quote]
maakt een geluid alsof er allemaal elektronen op de grond vallen
[/quote]

Joh ik wist niet dat elektronen konden vallen :? Wat voor geluid maken ze dan??? :)

Dit probleem is wel erg vaag. Heb je wel eens een ander beeldscherm geprobeerd?

|Specs|

Verwijderd

Topicstarter
Ja joh, elektronen kunnnen vreselijk vallen, en zorg dan maar dat je uit de buurt bent :D

Nee, onzin, maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten beschrijven... Het is een soort klap (niet hard) en daarna een knisperend geluid, ... Naja, probeer je er maar wat leuks bij voor te stellen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, en andere monitoren hebben dit probleem NIET... :?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:20
Ik heb hetzelfde :(
als ik in games wissel van resolutie dan gaat ie na een aantal keer op zwart (geen knal). Volgens het boekje zou dit duiden op 'inconditionele staat van de monitor' :?

Ik denk dat ie te heet wordt, er staat 20 cm er boven een plank...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij mij hangt er ook een plank boven en je kunt er een eitje op bakken, maar waarom gaat ie dan als je aan en uit zet weer aan? :?
Dan zou hij toch helemaal dood moeten blijven lijkt mij?

Naja, het is gewoon knaken, ik hoop dat iemand een oplossing weet, want dit is echt behoorlijk naar :'(

Grz.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op zaterdag 15 september 2001 09:25 schreef marteltor het volgende:
'inconditionele staat van de monitor' :?
LOL, die vind ik flex, inconditionele staat :D Misschien heeft jouw scherm wel last van irritatieve componenten :o

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• marteltor
Op zaterdag 15 september 2001 16:17 schreef abbadon het volgende:

[..]

LOL, die vind ik flex, inconditionele staat :D Misschien heeft jouw scherm wel last van irritatieve componenten :o
ik zal hem wat positieve straling geven...

:? het boekie van lg zei het.

• marteltor
:?

• marteltor
Op zondag 16 september 2001 16:14 schreef marteltor het volgende:
:?
nnnnniiiiiieeeeeeeemmmmmmmmmmmaaaaaaaaaannnnnnnnnnndddddddddd?
Pagina: 1