Ik heb een vaag probleem met mijn monitor, dat niemand (inclusief Sony) begrijpt. Bij sommige resolutiewijzigingen, of bij refresh-rate veranderingen, knalt het beeld op zwart (maakt een geluid alsof er allemaal elektronen op de grond vallen), maar het scherm blijft aan, maar er komt geen beeld meer. Oplossing, beeld uit, beeld aan en dan loopt hij weer. Dit komt vrij vaak voor, met games, in Windows (Windows 98, ME, 2000, XP). Daar snap ik niks van. Dit leek een serieus probleem dus meteen is de monitor toen ik hem kocht vervangen, maar dat mocht niet baten. Hoop gedoe met videokaarten, maar niks helpt. Ik had een Creative Geforce DDR kaart van 32 MB, nu heb ik eens ASUS 7100 PRO met TV-Out, maar het probleem blijft bestaan. De monitor is een Sony HMD-A200.
Verder zit in de PC een Intel Pentium III 667, 256 MB RAM, Intel CC880 moederbord ...
Weet iemand waar dit aan kan liggen en - belangrijker - hoe ik het oplos? Het is echt behoorlijk irritant...
Grz.
Verder zit in de PC een Intel Pentium III 667, 256 MB RAM, Intel CC880 moederbord ...
Weet iemand waar dit aan kan liggen en - belangrijker - hoe ik het oplos? Het is echt behoorlijk irritant...
Grz.