Voorspellingen MSI GeForce RTX 5090 SUPRIM SOC

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Een goedendag, mede-tweakers!

De hype rondom de RTX 5000-serie is dan eindelijk bevestigd, en wat ben ik enthousiast!

Ik ben al enige tijd aan het sparen voor een nieuwe videokaart. Oorspronkelijk had ik mijn zinnen gezet op de MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X, maar helaas bleek de productie daarvan al een tijd geleden te zijn stopgezet. De laatste exemplaren werden me net voor de neus weggekaapt.

Daarom besloot ik door te sparen voor de 5000-serie. Nu die officieel is aangekondigd, sta ik voor een nieuwe keuze. De RTX 5090 Founders Edition heeft in Europa een MRP van €2359,-. Maar wat mogen we verwachten van de prijzen van bijvoorbeeld de MSI SUPRIM X?

Gezien de prijsstelling van de SUPRIM-modellen in het verleden, houd ik rekening met een stevige meerprijs bovenop de FE-prijs. Mijn vraag aan jullie:
• Wat denken jullie dat de SUPRIM X of andere modellen zullen kosten?
• Verwachten jullie dat de prijs/kwaliteit-verhouding nog steeds het extra geld waard zal zijn?

Ik ben benieuwd naar jullie inzichten, theorieën en verwachtingen!

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Niemand heeft een glazen bol dus hier kunnen we weinig mee. Als er al gaan speculeren, dan doen we dat in een overkoepelend 5000 serie prijzen- en beschikbaarheidstopic, niet in een los topic over 1 model.

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 08-01-2025 23:20 ]

Dit topic is gesloten.