Hi,
Ik woon in een sociale huurwoning (appartement) met een Inventum Modul-AIR warmtepomp alleen loop ik tegen het probleem aan dat de warmtepomp mijn portemonnee leegt trekt als het gaat om energieverbruik..
De gemeente wil niks doen, kan niks doen en wilt het ook niet laten onderzoeken en zegt dat het allemaal zo hoort.
Het gaat om een appartement van 60m2, gasloos, 2 bewoners, helft van de week is niemand aanwezig ivm werk, thermostaat staat op een constante 20 graden en word niet hoger/lager gezet.
Verbruik van afgelopen december:
:strip_exif()/f/image/9iJtm0v9ZF5FdyXgXKG902Lt.jpg?f=fotoalbum_large)
Verbruik van Januari 2025 tot zo ver:
:strip_exif()/f/image/9eYk61FHHuHQHUaotpxhPdRC.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan iemand mij vertellen of dit gebruikelijk is?
Mvg,
Mike
Ik woon in een sociale huurwoning (appartement) met een Inventum Modul-AIR warmtepomp alleen loop ik tegen het probleem aan dat de warmtepomp mijn portemonnee leegt trekt als het gaat om energieverbruik..
De gemeente wil niks doen, kan niks doen en wilt het ook niet laten onderzoeken en zegt dat het allemaal zo hoort.
Het gaat om een appartement van 60m2, gasloos, 2 bewoners, helft van de week is niemand aanwezig ivm werk, thermostaat staat op een constante 20 graden en word niet hoger/lager gezet.
Verbruik van afgelopen december:
:strip_exif()/f/image/9iJtm0v9ZF5FdyXgXKG902Lt.jpg?f=fotoalbum_large)
Verbruik van Januari 2025 tot zo ver:
:strip_exif()/f/image/9eYk61FHHuHQHUaotpxhPdRC.jpg?f=fotoalbum_large)
- Apparaten die stroom verbruiken: Wasdroger, vaatwasser, koevriescombi, TV, Kookplaat, enkele LED lampen en telefoonladers
- Er is vloerverwarming aanwezig
- Het hele inventum systeem zorgt ook voor de ventilatie en warm water
- Nieuwbouw opgeleverd in 2022
Kan iemand mij vertellen of dit gebruikelijk is?
Mvg,
Mike
[ Voor 15% gewijzigd door mikopls op 08-01-2025 14:31 ]