Tvoutlet Reviews en ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.558 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianBredaa
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-01 15:56
Hi allen! Ik was heel erg benieuwd of jullie ervaring hebben met de dealer tvoutlet.tv
er staan daar hele mooie deals en trustpilot is opzich oke over deze zaak. Maar toch zegt iets me dat het niet helemaal klopt, ze hebben een benelux model 55S93D uit 2024 staan, waarop nog cashback zou zitten en een 5 jaar garantie van samsung zelf. Lijkt een beetje te mooi om waar de zijn voor de verkoopprijs van 999. Daarnaast zeggen ze ook alleen dat je de garantie krijgt als je via ideal of bancontact betaald. Hebben jullie ervaring met deze partij?

https://tvoutlet.tv/produ...liate&affnetwork=daisycon

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 15:51
Een Sonos SUB voor 1095 euro (die overigens geadverteerd wordt als soundbar) terwijl dat deze 629 kost? Beetje vreemde shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

als ik de zoekfunctie er op los laat dan word deze shop een aantal keer gementioned.

zoeken naar 'tvoutlet.tv'

je kunt even in de berichten duiken of je wat kan vinden verder.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je krijgt alleen cashback bij deelnemende winkels:

Link naar PDF Samsung website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05 11:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De afgelopen tijd worden er regelmatig nieuwe topics geopend door nieuwe users, informerend naar ervaringen met specifieke winkels.

Van deze winkel zijn voldoende reviews online te vinden. Het lijkt in ieder geval volgens Trustpilot een legitieme winkel te zijn.

Aangezien de topicstart verder weinig discussiewaarde biedt, wij een een aparte afdeling hebben voor shopreviews en de topicstarter al 10 dagen niet meer heeft gereageerd, zet ik deze dicht :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.