Hey Jongelui,
Vorige keer hebben jullie me hier fantastisch geholpen bij het bouwen van mijn pc.
Het een lokt het ander uit, en nu wil ik mijn 2 1080 monitors vervangen voor wat beters.
Ik tik inmiddels alweer 62 jaar, en al die monitors, het aanbod is krankzinnig, ik verzuip erin.
Dus klopt ik nog een keer bij jullie aan, de jeugd heeft de toekomst dus graag wat adviezen voor deze ouwe baas.
Ik zoek een?
2 keer een 27 inch monitor 1440 P.
Ik wil er natuurlijk op vooruit gaan, ik gebruik ze voor mijn werk, en natuurlijk af en toe een lekker gampie.
Qua games ben ik meer een rpg en fps gamer. Online games laat ik aan jullie over, de ouwe baas gaat meer voor mooie beelden, en mooie kleuren.
Wat is je budget?
Max 350 euro per monitor, maar als dat niet hoeft, dan is minder ook mooi, dan krijgt mijn vrouw ook nog een nieuwe koekenpan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, gewoon een goed merk, optioneel, ik zou ze later wel aan een beugel willen zetten voor meer ruimte op mijn bureau.
G-Sync and FreeSync?
Dat weet ik dus ook niet, dus ook daar moet ik wat advies hebben
Hertz,
minimaal 144, maar als hoger beter is, doen we dat.
Type scherm
Oled gaat me te ver, verder sta ik voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een nieuwe pc gebouwd:
GPU: rijzen 7 7800x3d
GPU: ASUS GeForce RTX 4070 Super TUF OC
Ram 32GB
Die schermen draaien bij mij gauw 10 uurtjes per dag, dus als er veel verschil is met stroomverbruik ttussen die schermen, dan is minder verbruik altijd mooi.
Ik kan de poen maar 1 keer plat slaan jongens, dus ik wil graag wat moois
Wat hulp word zeer gewaardeerd.
Vorige keer hebben jullie me hier fantastisch geholpen bij het bouwen van mijn pc.
Het een lokt het ander uit, en nu wil ik mijn 2 1080 monitors vervangen voor wat beters.
Ik tik inmiddels alweer 62 jaar, en al die monitors, het aanbod is krankzinnig, ik verzuip erin.
Dus klopt ik nog een keer bij jullie aan, de jeugd heeft de toekomst dus graag wat adviezen voor deze ouwe baas.
Ik zoek een?
2 keer een 27 inch monitor 1440 P.
Ik wil er natuurlijk op vooruit gaan, ik gebruik ze voor mijn werk, en natuurlijk af en toe een lekker gampie.
Qua games ben ik meer een rpg en fps gamer. Online games laat ik aan jullie over, de ouwe baas gaat meer voor mooie beelden, en mooie kleuren.
Wat is je budget?
Max 350 euro per monitor, maar als dat niet hoeft, dan is minder ook mooi, dan krijgt mijn vrouw ook nog een nieuwe koekenpan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, gewoon een goed merk, optioneel, ik zou ze later wel aan een beugel willen zetten voor meer ruimte op mijn bureau.
G-Sync and FreeSync?
Dat weet ik dus ook niet, dus ook daar moet ik wat advies hebben
Hertz,
minimaal 144, maar als hoger beter is, doen we dat.
Type scherm
Oled gaat me te ver, verder sta ik voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een nieuwe pc gebouwd:
GPU: rijzen 7 7800x3d
GPU: ASUS GeForce RTX 4070 Super TUF OC
Ram 32GB
Die schermen draaien bij mij gauw 10 uurtjes per dag, dus als er veel verschil is met stroomverbruik ttussen die schermen, dan is minder verbruik altijd mooi.
Ik kan de poen maar 1 keer plat slaan jongens, dus ik wil graag wat moois
Wat hulp word zeer gewaardeerd.