Twijfel gaming keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan--
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 08-01 11:41
Mijn vraag

ik zoek een goed en snel gaming keyboard. prijs maakt niet uit. maar ik twijfel tussen de steelseries apex pro mini en de steelseries apex tkl 9.
Weten jullie welke van deze 2 beter is? of een andere die beter is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er is geen beste, want dat hangt af van je eisen.
Ik zou nooit voor die Apex TKL9 gaan, omdat ik dan een numpad veel teveel zou gaan missen. Maar gezien de populariteit van dit soort borden zijn er vast mensen die dat niet met me eens zijn. Belangrijkste is vooral wat jij wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan--
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 08-01 11:41
de Apex TKL9 heeft juist een numpad, de mini is zonder numpad. maar ik gebruik het alleen voor gamen dus zou een numpad niet veel uitmaken denk ik. Maar aangezien de mini nu "de beste" op de markt is maar ook wat kleiner zat ik te twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move VB -> CKA

Daar geldt:
CKA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.