Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-04 23:18
Motorola G60s / Android 12

Bij het bellen naar familie en vrienden wil ik nummerweergave aan hebben, bij het maken van zakelijke telefoontjes wil ik nummerweergave uit, onder andere omdat een ander nummer van me bekend is bij bedrijven etc en ik niet wil dat dit privé nummer word opgeslagen.

Standaard zet ik het op nummer verbergen en als ik vrienden bel zet ik het eerst aan.

Op mijn telefoon moet ik daarvoor de volgende stappen doen
:
settings
calling accounts
naam van provider
additional settings
caller id
hide/display number
en weer terug naar de contacten om daadwerkelijk te gaan bellen.

En dan meteen weer opnieuw om het terug op uit te zetten anders vergeet ik het misschien

Is er een oplossing om dat sneller te schakelen want het zijn steeds 7 stappen die ook niet even handig op het display gegroepeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:19
Veelal werkt #31# voor het nummer ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 11:58

Maestro

It's just completely whack!

Dit werkt 99% zeker:
Standaard nummerweergave in het menu via je genoemde stappen INschakelen.
Als je vervolgens anoniem wil bellen, laat je het nummer vooraf gaan met #31#, dus bijv.
#31#0201234567

Andersom werkt misschien ook:
Nummerweergave via de genoemde stappen UITschakelen
Als je vervolgens een bekende belt met *31* voor het nummer, zal deze je nummer alsnog zien.
(Je kan evt. je contactenlijst aanpassen door overal *31* voor het nummer toe te voegen)

[ Voor 10% gewijzigd door Maestro op 07-01-2025 12:25 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-04 23:18
Ik ga het proberen!