Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Zeker, de tip is om EEN beveiligingsoplossing te kiezen en de rest te verwijderen. Altijd gezeur en ze zitten elkaar alleen maar in de weg. En dan bij voorkeur gewoon Windows Defender, die het in vrijwel elke test beter doet dan de concurrentie.
Kan je überhaupt geen .rar bestanden openen, of gaat het hier om een specifiek .rar bestand?
Houd er overigens rekening mee dat je doorgaans niet meerdere beveiligingspakketten tegelijk wil draaien, deze kunnen elkaar in de weg zitten waardoor je onder de streep in bepaalde situaties juist minder goed beveiligd bent.
Houd er overigens rekening mee dat je doorgaans niet meerdere beveiligingspakketten tegelijk wil draaien, deze kunnen elkaar in de weg zitten waardoor je onder de streep in bepaalde situaties juist minder goed beveiligd bent.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik vind het prettige van KPN-Veilig ( F-secure) dat ik bij bankzaken altijd een groen kader om mijn scherm zie wat aangeeft dat het veilig is. Lees ook dat F-Secure wel altijd goed uit de test komt.XelaRetak schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:51:
Zeker, de tip is om EEN beveiligingsoplossing te kiezen en de rest te verwijderen. Altijd gezeur en ze zitten elkaar alleen maar in de weg. En dan bij voorkeur gewoon Windows Defender, die het in vrijwel elke test beter doet dan de concurrentie.
En hoe kan het dan dat het in mijn vorige setup wél werkte?
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Schijnveiligheid is geen veiligheid. Het is niet veiliger omdat er een groen kadertje om je scherm heen staat.Reinhard schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:53:
[...]
Ik vind het prettige van KPN-Veilig ( F-secure) dat ik bij bankzaken altijd een groen kader om mijn scherm zie wat aangeeft dat het veilig is. Lees ook dat F-Secure wel altijd goed uit de test komt.
En hoe kan het dan dat het in mijn vorige setup wél werkte?
Hoe het kan? Wellicht heb je de beveilingsproducten destijds in een andere volgorde geinstalleerd, waardoor ze elkaar op een andere manier in de weg zitten. Misschien heb je een instelling anders aangevinkt, wie zal het zeggen.
[ Voor 18% gewijzigd door XelaRetak op 07-01-2025 11:55 ]
Het gebeurt met alle RAR-bestanden. Heb even getest met het aanmaken van een nieuw RAR bestand, dat werkt wel, maar ik kan het vervolgens niet openen. Dezelfde RAR bestanden kan ik op een andere PC wél openen ( en daar staat alleen Windows Beveiliging op )D4NG3R schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:51:
Kan je überhaupt geen .rar bestanden openen, of gaat het hier om een specifiek .rar bestand?
Het helpt als je ook aangeeft, bij voorkeur met een screenshot, welke foutmelding je krijgt bij het openen.Reinhard schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:55:
[...]
Het gebeurt met alle RAR-bestanden. Heb even getest met het aanmaken van een nieuw RAR bestand, dat werkt wel, maar ik kan het vervolgens niet openen. Dezelfde RAR bestanden kan ik op een andere PC wél openen ( en daar staat alleen Windows Beveiliging op )
Van de officiële site ( dubbel gecheckt )ahbart schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 12:03:
En waar komt deze winrar versie vandaan? Bron
Heb je deze gezien? Link KPN forum
Pagina: 1