Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere Valorant, League, Marvel Rivals, Overwatch, CSGO2.
Vooral geinterreseerd in online competitive games, geen single player games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal wil ik rond de 1200 euro kwijt zijn.
Eventueel door het gebruik van huidige componenten, meer geld over voor betere gpu/cpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm wil ik graag behouden, de rest mag gebruikt worden voor nieuwe build.
Zelf zat ik te denken aan de voeding, koeling, SSD (Kleine opslag voor draaien van windows)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Totaal prijs bij gebruik onderdelen = 655 euro ( kast, 1x ssd (voor windows), koeler) excl videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Huidige systeem heeft nu 8 jaar probleemloos gedraait, blij met AMD processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over het gehele systeem te verkopen en voor nieuw gaan, of huidige componenten te gebruiken en hier een nieuwe build van maken. Mogelijk om geld te besparen voor betere videokaart of gewoon alles nieuw? Eventueel advies voor videokaart.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere Valorant, League, Marvel Rivals, Overwatch, CSGO2.
Vooral geinterreseerd in online competitive games, geen single player games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal wil ik rond de 1200 euro kwijt zijn.
Eventueel door het gebruik van huidige componenten, meer geld over voor betere gpu/cpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm wil ik graag behouden, de rest mag gebruikt worden voor nieuwe build.
Zelf zat ik te denken aan de voeding, koeling, SSD (Kleine opslag voor draaien van windows)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 500GB | € 31,30 | € 31,30 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | AOC AG271QG Rood, Zwart | € 553,78 | € 553,78 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 33 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Samsung 960 EVO 250GB | € 94,90 | € 94,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,97 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Totaal prijs bij gebruik onderdelen = 655 euro ( kast, 1x ssd (voor windows), koeler) excl videokaart
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 288,86 | € 288,86 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 33 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 95,90 | € 95,90 |
1 | SSD's | Samsung 960 EVO 250GB | € 94,90 | € 94,90 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,46 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Huidige systeem heeft nu 8 jaar probleemloos gedraait, blij met AMD processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over het gehele systeem te verkopen en voor nieuw gaan, of huidige componenten te gebruiken en hier een nieuwe build van maken. Mogelijk om geld te besparen voor betere videokaart of gewoon alles nieuw? Eventueel advies voor videokaart.