Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn oude game pc gaan vervangen, enige eventueel bruikbare in deze pc is de videokaart een geforce RTX 2080 Ti Gaming X TRIO. Hij wordt gebruikt voor games varierent van world of warcraft tot minecraft, van football manager tot howgwarts legacy. Mijn kinderen zijn 12 en 14 dus die gaan hem langzaam steeds meer claimen dus moet klaar zijn voor hun game wensen voor komende jaartjes. 1080 en eventueel 1440 gaming is prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bedrag tussen de 1600 en 1800 euro is de wens, ik kan hem zelf in elkaar zetten dus losse onderdelen is geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo still mogelijk en onderhoud vriendelijk mogelijke machine.
Ga je overklokken?
Wil hem gebruiken zonder te veel te moeten tweaken, in bios ram modules goed zetten enzo is prima maar geen overklok wensen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag, is deze samenstelling een goede combo en idee of zouden jullie tweaks of aanpassingen aanbrengen? Heb het gebaseerd op bestaande machines van verschillende sites, maar ben benieuwd over een betere opties zijn, betere marken of verstandige aanpassingen.
Ik wil mijn oude game pc gaan vervangen, enige eventueel bruikbare in deze pc is de videokaart een geforce RTX 2080 Ti Gaming X TRIO. Hij wordt gebruikt voor games varierent van world of warcraft tot minecraft, van football manager tot howgwarts legacy. Mijn kinderen zijn 12 en 14 dus die gaan hem langzaam steeds meer claimen dus moet klaar zijn voor hun game wensen voor komende jaartjes. 1080 en eventueel 1440 gaming is prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bedrag tussen de 1600 en 1800 euro is de wens, ik kan hem zelf in elkaar zetten dus losse onderdelen is geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een zo still mogelijk en onderhoud vriendelijk mogelijke machine.
Ga je overklokken?
Wil hem gebruiken zonder te veel te moeten tweaken, in bios ram modules goed zetten enzo is prima maar geen overklok wensen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag, is deze samenstelling een goede combo en idee of zouden jullie tweaks of aanpassingen aanbrengen? Heb het gebaseerd op bestaande machines van verschillende sites, maar ben benieuwd over een betere opties zijn, betere marken of verstandige aanpassingen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 529,90 | € 529,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | Montech XR Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 FX Black | € 43,21 | € 43,21 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 129,90 | € 129,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 133,35 | € 133,35 |
Totaal | € 1.689,16 |