2 jaar geleden heb ik de Mitsubishi Heavy Industries SRK35ZS-W /SRC35ZS-W geïnstalleerd en door een deskundig bedrijf in bedrijf laten stellen. Doorgaans ben ik er tevreden mee maar de airco stopt al met verwarmen als de temperatuur ongeveer tussen de 4 en 7 graden ligt.
Als deze al aan het verwarmen is lijkt hij het wel vol te houden.
Wat kan hier het probleem zijn? Heeft iemand anders ook dit probleem (gehad)?
Soms als airco niet werkt geeft hij een foutcode maar niet altijd: Beide indicatoren knipperen 2 maal. Dit betekend volgens de handleiding "Rotorvergrendeling" Met als verdere toelichting: "Defecte compressor / Open fase compressor / Defecte kaarten op buitenapparaat".
Volgens de leverancier is het niet vreemd dat een airco bij lage temperaturen niet gaat verwarmen maar ik geloof hier niet in. Volgens de productspecificaties moet de airco kunnen werken tot -15 graden.
Als deze al aan het verwarmen is lijkt hij het wel vol te houden.
Wat kan hier het probleem zijn? Heeft iemand anders ook dit probleem (gehad)?
Soms als airco niet werkt geeft hij een foutcode maar niet altijd: Beide indicatoren knipperen 2 maal. Dit betekend volgens de handleiding "Rotorvergrendeling" Met als verdere toelichting: "Defecte compressor / Open fase compressor / Defecte kaarten op buitenapparaat".
Volgens de leverancier is het niet vreemd dat een airco bij lage temperaturen niet gaat verwarmen maar ik geloof hier niet in. Volgens de productspecificaties moet de airco kunnen werken tot -15 graden.
Eksit