Toon posts:

max payne - helllup

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm ik was ff max payne aan het spele, maar ik blijf vlak in het begin steken, heb geen id wat ik moet doen om verder te komen...

ik heb net zo'n politie ventje (welk vrij dom uit zijn ogen kijkt) gered v.d. dood :) enne, dan loop ik naar zo'n deur toe waar die politie vent een wachtwoord intypt...dan gaat die deur open en schiet zo'n gast hem dood en gaat de deur weer dicht....wat nu? ik heb het hele scene doorgelopen maar ik kan nergens verder heen volgens mij?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nou moet je de deur zelf open doen en naar binnen gaan.

Verwijderd

|:(

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:03

ddZ

Op vrijdag 14 september 2001 17:14 schreef ybraat het volgende:
|:(
Idd.---->als je dit al niet snapt >:)

Maar vooruit; loop naar het kastje naast de deur & druk op Enter (of wat voor knop ook die je hebt ingesteld voor 'use') & voila: deurtje gaat open :Y)

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Kertje heeft geen slotjes hoor? en ook geen waarschuwing

[topic=84069/1/25]

Slotje + Waarschuwing, aanpassen die sig dus :P

[/off-topic]

Verwijderd

No offense, maar als je daar al vast komt te zitten kan je beter niet gaan spelen..

Verwijderd

Topicstarter
jah uhhh ik heb jaren geen spelletje lopen spelen, aangezien ik pas sinds 2 weken ofzo een 1ghz proc enzo heb, daarvoor altijd op 200mmx... zal wel aan mij legge maar met enter kom ik er helemaal niet in....

anyway moet dus ff kijke met welke toets ik "use" kan doe...komt we lgoed dan...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 17:19 schreef Wesley het volgende:
Kertje heeft geen slotjes hoor? en ook geen waarschuwing

[topic=84069/1/25]

Slotje + Waarschuwing, aanpassen die sig dus :P

[/off-topic]
uhh f*ck, die topic is dus omhoog geschopt, is al van een jaar geleden, toen waren er helemaal nog geen faq en regeltjes

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17
Ok dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.