Ik haak even in op dit topic, want het leest niet zo lekker.
Inderdaad beginnend bij de titel: een motorfietsradar en hartslagmeter IN de Instinct 3...?
Garmin heeft de Instinct 3-serie geïntroduceerd, waarbij een model met amoledscherm.
Waarbij wat? Waarbij een model met amoledscherm wat gaat doen?
Laatstgenoemde is het eerste model in de Instinct-serie met een amoledscherm.
Laatsgenoemde, eerste model... uhhh... juist ja. Refereer dan gewoon direct naar de Amoled-versie.
Dit model komt met 45mm- of 50mm-band en kost respectievelijk 449,99 euro en 499,99 euro.
Wat @
MatthiasDS zegt.
De Solar heeft een monochroom scherm ter grootte van 27x27mm met een resolutie van 176x176 pixels, met en een transparant zonnepaneel.
De Solar heeft een monochroom scherm ter grootte van 27x27mm
Waarom deze als enige in mm, de rest in inch? Is natuurlijk makkelijk zelf om te rekenen, maar kleine moeite maakt het een stuk beter leesbaar en vergelijkbaar

Zonder zon is de accuduur maximaal 40 dagen voor het grotere model.
Uhhh... wat was dat ook al weer... ohja de 50mm.
Dit model is ook de enige die alleen als 40mm- of 45mm-varianten komt.
Geen idee, leest gewoon niet lekker.
"ook de enige"? Als iets "ook" iets is (e.g. ook blauw, ook zwaar, ook duur, net als ....), dan is dat dus niet de enige.
in 40mm en 45mm-varianten?
als 40mm- of 45mm-variant?
De grotere variant heeft een 0,9x0,9"-scherm met 176x176-resolutie.
Uhhh... wat was dat ook al weer... ohja de 45mm.
Garmin zegt dat de rugged smartwatches een ingebouwde flashlight hebben, MIL-STD 810-gecertificeerd zijn en tot 100 meter diepte gebruikt kunnen worden.
100 meter diepte onderwater neem ik aan, of kan ik ze niet bij de Dode Zee gebruiken?
(verder niet gelezen i.v.m. geen interesse in de producten)