Ik stel de vraag hier maar zou niet weten waaranders: waarom is de site tweakers niet responsive? Ik heb de app en wanneer ik deze open op mijn iPhone 15 pro Max dat blijft de lettertype klein. Terwijl die van bijvoorbeeld nu.nl groter is daar ik dit heb ingesteld binnen de instellingen van de iphone
Outerspace schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
@jefjef Dit is een besloten deel van het forum, het deel waar jij het over hebt past beter in Mooie Features of Stoute bugs. Ik verplaats je vraag naar een nieuw topic.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Heb je niet gewoon ingeschakeld dat je de desktopversie wilt zien?jefjef schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:48:
Ik stel de vraag hier maar zou niet weten waar anders: Waarom is de site Tweakers niet responsive? Ik heb de app en wanneer ik deze open op mijn iPhone 15 Pro Max, dan blijft het lettertype klein. Terwijl die van, bijvoorbeeld, nu.nl groter is. Daar ik dit heb ingesteld binnen de instellingen van de iPhone.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
App? Tweakers heeft al 100 jaar geen app meer.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
@jefjef Plaats even een screenshot, zoveel vragen in 1 keer beantwoord.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ZekersFalcon schreef op maandag 6 januari 2025 @ 19:17:
@jefjef Plaats even een screenshot, zoveel vragen in 1 keer beantwoord.
/f/image/DcHyvBwVT1AbNbiZQgVLppQO.png?f=fotoalbum_large)
Ziet er behoorlijk responsive uit in mijn ogen. Ik zie geen substantieel verschil met mijn firefox op android.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Mm oké dan is responsive niet goed gekozenTwazerty schreef op maandag 6 januari 2025 @ 19:40:
Ziet er behoorlijk responsive uit in mijn ogen. Ik zie geen substantieel verschil met mijn firefox op android.
Wat ik bedoel is dat ik het lettertype zeer klein vindt en geen mogelijkheid heb deze te vergroten maar omdat binnen instellingen van de iPhone de lettergrootte heb aangepast naar een punt groter zijn bijvoorbeeld de pagina’s van nu nl wel goed en duidelijk te lezen
Dat is toch prima leesbaar?
Als ik naar nu.nl ga of hier zit zie ik weinig verschil in letterformaat.
Maar je zegt dat je voor nu.nl speciale instellingen hebt gedaan op je iPhone, kan je dat dan ook niet doen voor t.net?
Als ik naar nu.nl ga of hier zit zie ik weinig verschil in letterformaat.
Maar je zegt dat je voor nu.nl speciale instellingen hebt gedaan op je iPhone, kan je dat dan ook niet doen voor t.net?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Naast je url balk zit links een icoon (vierkant met 2 lijntjes er onder)
Als je daar op klikt zie je 2 a A onderaan je scherm. Klik op de grote A tot je de gewenste grote hebt.
Als je daar op klikt zie je 2 a A onderaan je scherm. Klik op de grote A tot je de gewenste grote hebt.
LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.