Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yane
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 06-01 15:39
Ik heb een vraag. Ik heb net de app Minimalist phone geïnstalleerd. Nu zit er een klein dingetje op mijn scherm met het logo van minimalist phone. Zie foto. Ik kan het verplaatsen, maar niet verwijderen. Weet iemand hoe het heet en hoe ik het weg krijg? Ik heb bij toestemmingen alles uit en weer aan gezet. Dat heeft niet geholpen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Over welk type telefoon hebben we het? Dan kan ik jouw topic naar het juiste subforum plaatsen, binnen AZ past het namelijk niet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:08
kan je een foto maken van je scherm? want dit is een heel duidelijke omschrijving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Het is waarschijnlijk een permanente notificatie van Android. Wellicht kan je het in de settings van de app uitzetten, maar soms hebben apps dat nodig om permanent actief te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gok zo dat het op Android is en dat het https://play.google.com/s....minimalistlauncher&hl=en deze app is. Dan lijkt het erop dat de app meerdere dingen doet. Een is jouw schermtijd volgen en het andere is applicaties blokkeren. Dan lijkt het mij dat je niet wilt dat het jouw schermtijd opneemt, dan moet je dat dus uitschakelen in de app. Permissies aanpassen gaat daar niet bij helpen.