MSI K7T PRO bleem.

Pagina: 1
Acties:

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
Nou ik zal maar eens vertellen wat mijn probleem is..nou een week geleden is mijn dondervogel 800 overleden :'(
(rede weet ik nog niet was niet geoc'ed en cooling was goed) Nu heb ik dus om mijn verdriet te verwerken een dondervogel 1200mhz gekocht :9~
Maar nu komt het Probleem van me, nadat ik mijn cpu in mijn mobo hebt gezet en alles heb aangesloten deed ik mijn pc aan en tot mijn verbazing zag ik dat het op 900mhz draait!! Ik was direct naar msi site geweest en heb alles gedaan wat ze zeiden (BIOS UPDATEN) maar het hielp niet.
Kan iemand mij misschien helpen? of heeft iemand ook dit probleem gehad?

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Jouw probleem is dat je een 266 versie hebt gekocht..

Dat betekend dat jouw FSB op 133MHz moet kunnen werken.. En gezien jouw bordje dat niet kan, en slechts een FSB van 100MHz geeft draait jouw nieuwe procje op 900MHz..

En helaas werkt voor jou de truuk unlocken en multiplier instellen ook niet, omdat deze settings pas vanaf de K7T pro 2 worden ondersteund..

Beste oplossing is om de CPU terug te brengen, en om te ruilen voor een 200 versie..

Verwijderd

Je draait nog altijd op 100 Mhz (9x100). Je moet je bussnelheid wel eerst op 133 MHz plaatsen en dan heb je 1200 Mhz