Toon posts:

Kan dit kwaad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik had gisteren op een topic gereageerd, maar zoals ik al verwachte, tja kreeg ik maar 1 reactie omrede dat het niet om mij ging, maar goed even to the point.

Ik heb een paar figuren uit de kant van mijn kast gehaald, en nu wil ik daar plexieglas tegen aan zeggen van de binnenkant dat plexieglas, en die vastzetten met 6bouten met van die mooie doppen er op, btw ze zijn van ijzer.

Kan dit kwaad voor dergerlijke stroom of weet ik wat?

Verwijderd

dat kan gewoon heb ik ook

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 23:48

MetalStef

gietijzer

Als je die plaat gewoon met schroeven aan de kast vastmaakt, kan dat geen kwaad. Op de behuizing van je kast hoort namelijk geen stroom te staan.

Maar waarom kit je dat plexiglas niet gewoon vast aan je kast? Dan zie je er van de buitenkant niets van en waarschijnlijk heb je minder last van trillingen.

Het mooiste is als je een H-vormig rubberprofiel kunt krijgen. Dat wordt bij aut's veel gebruikt als raamrubber om de ruiten op hun plek te houden (kijk eens bij de achterruit of bij zijruitjes die niet open kunnen). Als je een niet te dik rubber kunt vinden, is dat ideaal om je ruitje te monteren. Dan heb je waarschijnlijk nog minder last van trillingen. Maar als je dat doet, is het wel belangrijk dat je heel nauwkeurig de maten van je kast en raam uitzaagt.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
kan gewoon hoor

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Nope absoluut geen probleem :)
Pagina: 1