[Ender 3 Pro] firmware conflict met touchscreen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werner1966
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-05 14:53
...ik heb een vraagje in verband met firmware, een tijdje geleden heb ik een nieuw moederbord (4.2.7)en een nieuw hotend (spider v3) geinstalleerd op mijn ender 3 pro, daarvoor heb ik de firmware "Ender-3 pro 4.2.7mainboard--High Temperature Full Hotend Kit firmware" geinstalleerd en alles werkt perfect.
Nu ga ik het display vernieuwen door een Touchscreen Upgrade, Ender 3 en daar moet ik ook nieuwe firmware voor installeren, als ik dat doe ben ik dan de vorige firmware (speciaal voor hogere temperaturen) kwijt

..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Wat is nu je exacte vraag? En kan je proberen om het duidelijker te omschrijven wat je probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werner1966
ik heb nu de firmware erop staan die speciaal is voor high temperature van creality website, als ik nu voor dit touchscreen andere firmware moet installeren ben ik dan de firmware voor hogere temperaturen kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werner1966
Vandaag dan toch geprobeerd een creality touchscreen-kit op mijn ender 3 pro te installeren, maar dat werkte niet. Ik heb 2 verschillende firmwares geprobeerd, waarvan 1 origineel van Creality en toch blijft het scherm hangen op "Creality"
Na veel keer af en aan zetten van de printer heb ik eenmaal het opstartscherm gezien maar als ik dan de taal wil wijzigen reageert er niets meer en moet ik opnieuw de printer op en afzetten en krijg ik weer altijd alleen het scherm "Creality" en blijft daar dan hangen .
Ik heb het 32 ​​bits moederbord 4.2.7 en heb de firmware gedownload bij 3d jake en ik heb op vraag bij creality support ook de firmware van hun gekregen maar het resultaat is bij allebei hetzelfde.
Wat kan ik nog doen