Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swagbraham
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 06-01 13:25
Hallo,
De switch van mijn linker shift knop op mijn Logitech MXKeys is door de knop heen gebroken.
Ik zoek dus een keycap vervanging. Zo ver ik kan zien kan dat alleen bij laptopkeyreplacements.com.
Maar dat gaat dus via USA, heeft iemand een goude tip voor een EU leverancier?

Ik heb al relevante posts op Reddit en op Tweakers bezocht, maar daar vindt ik dus alleen USA of UK suppliers en ik heb de vervanging redelijk snel nodig.

Bedankt!
Hier nog een foto ter verduidelijking.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ai8PZ5nYDQhHZrh7pj7xEEPPptE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5DZUarU1LPNpFrluu7XGj8MM.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een bijzondere foto. Allereerst zit precies het object dat je wilt laten zien in de schaduw maar daarnaast staan er ook zaken in beeld (lijst met namen) die niet de bedoeling zijn, denk ik.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swagbraham
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 06-01 13:25
Room42 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:39:
Wat een bijzondere foto. Allereerst zit precies het object dat je wilt laten zien in de schaduw maar daarnaast staan er ook zaken in beeld (lijst met namen) die niet de bedoeling zijn, denk ik.
Als je het MxKeys keyboard kent, is vrij duidelijk wat er verkeerd mee is.
Snap dat de foto niet super duidelijk is door de schaduw.

Een lijst met voornamen zonder context is niet echt iets waar ik me zorgen om maak.
Had eerder op een nuttige reactie met een source voor een vervangende toets gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
Als ik google op 'Logitech keyboard spare parts eu' dan komen er wel wat websites opduiken die in deze hoek lijken te zitten. Heb je ook Logitech zelf al gebeld? Volgens de website leveren ze geen keycaps maar wie weet hebben ze die wel liggen en zijn ze flexibel.