Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-08 11:34
Ik heb een goedkope android telefoon die ik voor mijn hi-res audio wil gebruiken.

Ik sluit via de usb-c poort de hiby FC3 USB-DAC aan, dan met de 3.5mm jack van de hiby verbind ik mijn headset.

De hiby zou met hires hoge resolutie (bijvoorbeeld hotel california op apple music) een groene led moeten geven dat die de hi-res ontvangt en doorgeeft. Op apple Music staat alles goed ingesteld op hi-res. Echter krijg ik alleen een blauwe led via de moto g04.

Al geprobeerd:

* andere android apparaten (samsung tab a9 plus) werkt wel correct
* ik heb gechekt met de USB audio checker app en de moto stuurt dus digitale audio via de usb-c door dus dit klopt.

copilot zegt dat de moto gewoon geen hi-res audio ondersteund de chipset en het daarom niet kan doorsturen ? klopt dit hij geeft geen goede bronnen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:08
Chinese unisoc chipset daar kan je dit soort dingen verwachten idd

Pak een telefoon met een Qualcomm chipset en probeer het opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volgens mij heb ik hier nog een LG V20 en v30 met minimale schermschade liggen. Die kunnen dit out of the box, allebei zijn ze voorzien van een highres dac namelijk. Als je intresse hebt PM me ff, hoef er niets voor.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
HaterFrame schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:59:
Volgens mij heb ik hier nog een LG V20 en v30 met minimale schermschade liggen. Die kunnen dit out of the box, allebei zijn ze voorzien van een highres dac namelijk. Als je intresse hebt PM me ff, hoef er niets voor.
super vriendelijk van je zeg, inderdaad dacht ik na om een apparaatje aan te schaffen hiervoor maar dat zou fantastisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heb hier zelfs nog een LG v40 liggen, zit een 32 bit quad dac in. Hang m ff aan de stroom om te kijken of hij nog functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt nog te werken, reset m ff en gooi alle updates er op. Heb je een prima MP3/DAP aan dacht ik zo :)

https://www.androidauthority.com/lg-quad-dac-1115577/

Alle info die je moet weten over de dac en het toestel.
Het is al wel een oudje uit 2018 maar lijkt het prima te doen.

[ Voor 46% gewijzigd door HaterFrame op 06-01-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
super aardig, hartelijk dank man!
Pagina: 1