Ik heb van Odido een 5G modem aangeschaft (€20 per maand) en ik heb daar toch wel wat problemen mee. Qua snelheid is het toch. Op de bank haal ik dik 390 download op 70 upload mbps. Alleen wanneer ik op mijn PlayStation 5 speel heeft die eens in de tijd gewoon dat het internet compleet wegvalt. Die heb ik zelfs op een ethernet kabel aangesloten.
Als ik op mijn hotspot game ( iPhone 13 Pro Max met Odido 5G) heb ik 0 problemen met het internet. Is hier evt wat aan te doen of? Helaas kan ik geen wifi aansluiten. Zit dik 8-9 meter tussen mijn tv/playstation en de meterkast zit in een gedeelde gang. Kan moeilijk een ethernet kabel vanaf daar trekken. Ik hoor het graag van jullie.
Als ik op mijn hotspot game ( iPhone 13 Pro Max met Odido 5G) heb ik 0 problemen met het internet. Is hier evt wat aan te doen of? Helaas kan ik geen wifi aansluiten. Zit dik 8-9 meter tussen mijn tv/playstation en de meterkast zit in een gedeelde gang. Kan moeilijk een ethernet kabel vanaf daar trekken. Ik hoor het graag van jullie.