Fractal Design Scape release en ervarigen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
In juni 2024 kondigde Fractal Design de Scape headset aan, met als doel een hoogwaardige headset op de markt te brengen, inclusief een handig dockingstation voor opladen. Destijds werd aangegeven dat de release ergens in Q3 of Q4 van 2025 zou plaatsvinden.

nieuws: Fractal toont Scape-headset voor 200 euro en Refine-gamingstoel vanaf...

Tot nu toe is er echter weinig tot geen nieuws of een statusupdate over deze headset. Het roept bij mij de vraag op: komt deze headset überhaupt nog op de markt? Heeft iemand hier toevallig meer informatie over of iets gehoord van Fractal Design?

edit:
Releasedatum is bekend gemaakt: 18 juni 2025

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/xR77oF8g6paJo8UUcLGM89rM.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Tasminos op 09-05-2025 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

We hebben hier op GoT allemaal een glazen bol die permanent in de revisie is ;)
Oftewel: niemand kan in de toekomst kijken, dus daarnaar vragen is een beetje onzinnig eigenlijk ;)

Voor kwalitatief goede audio zijn er genoeg headphones review sites lijkt me. Dock wordt zelden meegeleverd vziw, lijkt me het onnodig duur maken. En comfortabel is iets wat je zelf moet ervaren, jouw hoofd en oren zijn de mijne niet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Via twitter een bericht gelezen waarin staat dat het uitbrengen van de headset gepland staat voor Q2 van dit jaar. Exacte datum wordt nog gecommuniceerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Tasminos op 24-02-2025 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Releasedatum is bekend gemaakt: 18 juni 2025

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/xR77oF8g6paJo8UUcLGM89rM.jpg

Ik ben benieuwd naar de ervaringen straks.-)

[ Voor 11% gewijzigd door Tasminos op 09-05-2025 12:56 ]