Garantie externe verkoper Amazon

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 13:54

Saven

Administrator

Topicstarter
Voor de eerste keer iets gekocht bij
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
wat via een externe verkoper loopt - een Sage espressomachine. De verkoper is een Duits bedrijf.

Hoe werkt dat nu met garantie als het apparaat over een half jaar kapot gaat? Normaal gesproken moet de winkel de garantie afhandelen, maar ik begreep al dat Winkel die verantwoordelijkheid doorschuift naar de uiteindelijke verkoper.

Volgens mij zitten er nogal veel gelukszoekers tussen waarbij ik niet per se de after sales service verwacht zoals bij een Coolblue.

Daar komt nog eens bij dat deze verkoper Duits is. Betekent dit dat ik het apparaat voor garantiekwesties naar hun moet versturen? Lijkt me dat ik het apparaat dan wel lange tijd kwijt kan zijn.

Al met al voor een duur apparaat misschien toch niet de beste keuze? :)

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2025 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:13
Zou je dit niet beter bij Winkel controleren? Ik gebruik altijd de retour optie van Winkel en krijg dan een retour label. Waar het dan naar toe gestuurd wordt let ik eigenlijk nooit op.

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2025 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-09 16:14
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2025 09:42 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje de eigen inzet in dit topic. Dit is een vraag die de klantenservice van de betreffende webwinkel het beste voor je kan beantwoorden. Kom je er met hen samen niet uit, of heb je achteraf nog verdere vragen, kan je of een nieuw topic openen of mij een DM sturen, dan open ik het topic weer.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.