Hue App niet op watch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert56
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 15:11
Mijn vraag
...
Hoe krijg ik mijn goed werkend Hue App op mijn Apple Watch 6?
Hij staat niet bij beschikbare apps om te installeren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
watchOs-11.2 (22S101)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet gezocht, met Hue gebeld. Hue zegt dat ik contact met Apple moet opnemen..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:37

Aiii

何これ

De Hue app heeft geen Apple Watch app. Dat kun je zien op de App Store pagina van de app, daar staan alleen iPad en iPhone.

En snelle Google zoekopdracht geeft een aantal third party opties die je kunt proberen, of je gebruikt Apple’s Home app aangezien Hue HomeKit en Matter compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert56
Begrijp ik het goed dat Apple's Home App wel op de watch kan? Ik zie op deze app geen optie om mijn verlichting over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Robbert56 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 18:32:
Begrijp ik het goed dat Apple's Home App wel op de watch kan? Ik zie op deze app geen optie om mijn verlichting over te nemen.
Ja, vanuit de Hue app even je Hue omgeving in HomeKit syncen en dan kan je daarna via HomeKit op je watch de verlichting bedienen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert56
Ik krijg dan de Controller For HomeKit op mijn watch te zien. Die kost € 29,99 per jaar. Is er ook een gratis oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:07
Robbert56 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:00:
Ik krijg dan de Controller For HomeKit op mijn watch te zien. Die kost € 29,99 per jaar. Is er ook een gratis oplossing?
Ja de gratis woning app op je Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert56
Ik heb een free abonnement genomen op de Controller for Homekit. Ik moet me identificeren via mijn bankrekening. Op mijn Apple ID staat de betaling correct, maar de Controller meldt dat hij geen contact kan krijgen met de bank, terwijl ik wel op de betaling van €0,00 geklikt heb.

Krijg ik straks wel de automatische betaling zonder werkende app?

Hoe kan ik contact opnemen met de Controller for Homekit? Omdat ik niet op de app kan komen, kan ik de daarvoor bedoelde link niet gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34
Robbert56 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:41:
Ik heb een free abonnement genomen op de Controller for Homekit. Ik moet me identificeren via mijn bankrekening. Op mijn Apple ID staat de betaling correct, maar de Controller meldt dat hij geen contact kan krijgen met de bank, terwijl ik wel op de betaling van €0,00 geklikt heb.

Krijg ik straks wel de automatische betaling zonder werkende app?

Hoe kan ik contact opnemen met de Controller for Homekit? Omdat ik niet op de app kan komen, kan ik de daarvoor bedoelde link niet gebruiken?
Ten eerste;
Je kunt je betalingen/abonnementen beheren op je telefoon, instellingen, iCloud, abonnementen.

Ten tweede;
Voor het bedienen van je hue verlichting kun je gebruik maken van de standaard en gratis app, Home. Maak een woning aan in de app, ga naar de hue app, settings, smart home, Apple home en sync alles naar Apple Home. Daarna kun je de verlichting bedienen in Apple home, inclusief via je Watch of met commando’s naar Siri.

https://apps.apple.com/nl/app/home/id1110145103?l=en-GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert56
Dank je. Er staan geen abonnementen op ICloud op mijn telefoon, dus ik ben gerustgesteld.

De Hue App is gesynct naar Apple Home.

Op mijn watch kan ik via Siri opdrachten geven over de verlichting. Ik krijg het bericht dat de opdracht verstuurd wordt, maar er gebeurt niets.

Ben ik nog iets vergeten?
Pagina: 1