Hej all,
Ik hoop dat jullie slimmer zijn dan dan de keukenverkoper.
Aangezien zij blijven zeggen "geen idee"...
De keukenbouwer is de ruimte komen opmeten en heeft vervolgens onze keuken ingetekend.
Er was 1 "probleem", de ventilatie van onze ijskast en diepvries.
In de onderste plint komen de "intake" roosters van de inbouw toestellen.
Het is de "outtake" waar het issue zit.
Het gedeelte waar onze ijskast en diepvries komen te staan hebben een verlaagd plafond, waardoor dat als ze daar in de bovenste plint de roosters willen plaatsen, de plint in het niet verlaagde gedeelte bombastisch groot zou worden.
De 2de "oplossing":strip_exif()/f/image/GTNHDZDHFOuisiuxUDKaqY0y.jpg?f=fotoalbum_large)
De ventilatieroosters in de verlaagd plafond steken, dit kan echter niet, want daar loopt en poutrel en is dus geen luchtstroom mogelijk.
Mijn voorstel, waar ze telkens op antwoorden "geen idee of dit kan":
:strip_exif()/f/image/JWGlluiikKeTcIStRI4nKu2P.jpg?f=fotoalbum_large)
*Links staan de diepvries en de ijskast.
*De groene cirkel is het verlaagd plafond, de ruimte tussen de bovekant van de kasten en het verlaagde plafond is 2,8cm.
*De gele cirkel is de uitlaat van de recirculatie dampkap, deze is 30cm diep, de kasten zijn 60cm diep, dus hier is nog 30(breed) op 16,8cm(hoog) ruimte achter.
*Blauwe cirkel is de afzuiging van ons ventilatiesysteem D.
*De zwarte cirkel is een ventilatierooster dat ik voorstel om te plaatsen om de "outtake" te laten zijn voor de ijskast en diepvries.
Mijn idee is dus dat de warme lucht achter de plint komt boven de ijskast en diepvries en deze helemaal rechts uit de plint raakt.
Is dit voldoende/zou dit werken?
Ik was aan het denken om desnoods achter de plint 1 (of meerdere) usb fans te plaatsen, om de airflow te bevorderen.
Iemand een mening/suggestie hierrond?
Thanks
Ik hoop dat jullie slimmer zijn dan dan de keukenverkoper.
Aangezien zij blijven zeggen "geen idee"...
De keukenbouwer is de ruimte komen opmeten en heeft vervolgens onze keuken ingetekend.
Er was 1 "probleem", de ventilatie van onze ijskast en diepvries.
In de onderste plint komen de "intake" roosters van de inbouw toestellen.
Het is de "outtake" waar het issue zit.
Het gedeelte waar onze ijskast en diepvries komen te staan hebben een verlaagd plafond, waardoor dat als ze daar in de bovenste plint de roosters willen plaatsen, de plint in het niet verlaagde gedeelte bombastisch groot zou worden.
De 2de "oplossing"
:strip_exif()/f/image/GTNHDZDHFOuisiuxUDKaqY0y.jpg?f=fotoalbum_large)
De ventilatieroosters in de verlaagd plafond steken, dit kan echter niet, want daar loopt en poutrel en is dus geen luchtstroom mogelijk.
Mijn voorstel, waar ze telkens op antwoorden "geen idee of dit kan":
:strip_exif()/f/image/JWGlluiikKeTcIStRI4nKu2P.jpg?f=fotoalbum_large)
*Links staan de diepvries en de ijskast.
*De groene cirkel is het verlaagd plafond, de ruimte tussen de bovekant van de kasten en het verlaagde plafond is 2,8cm.
*De gele cirkel is de uitlaat van de recirculatie dampkap, deze is 30cm diep, de kasten zijn 60cm diep, dus hier is nog 30(breed) op 16,8cm(hoog) ruimte achter.
*Blauwe cirkel is de afzuiging van ons ventilatiesysteem D.
*De zwarte cirkel is een ventilatierooster dat ik voorstel om te plaatsen om de "outtake" te laten zijn voor de ijskast en diepvries.
Mijn idee is dus dat de warme lucht achter de plint komt boven de ijskast en diepvries en deze helemaal rechts uit de plint raakt.
Is dit voldoende/zou dit werken?
Ik was aan het denken om desnoods achter de plint 1 (of meerdere) usb fans te plaatsen, om de airflow te bevorderen.
Iemand een mening/suggestie hierrond?
Thanks