Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op mijn nieuwe systeem de nieuwste games 1440p mid-high settings kunnen spelen, met minimaal 60 fps. De games die ik wil spelen zijn cod, gta 5 (en 6 ofc), minecraft, fortnite, rdr2, starfield, starwars outlaws en space marine 2. Ook wil ik graag beginnen met het leren van ue5 en het gebruik van software als vs code en photoshop. Oh en ook nog beetje klooien met ai models zoals stable diffusion.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300-1500 euro (ligt eraan hoeveel de rtx 5070 gaat kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een gtx 1050 ti voor de komende 1-2maanden totdat de nieuwe gpu releases er zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
En natuurlijk een RTX 5070
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet heel erg uit, heb wel het liefste een gpu van Nvidia aangezien ik die met AI wil doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat alles gewoon vlot draait, witte parts als ze zichtbaar zijn en ik de komende 3-5 jaar wel kan overbruggen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben te bang dat ik mijn cpu cook haha.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het fijn vinden als jullie kijken of de componenten op elkaar passen, ik nog op dingen kan besparen. En of ik nog andere dingen zoals een fanhub moet aanschaffen, naast natuurlijk thermal paste.
Ik wil op mijn nieuwe systeem de nieuwste games 1440p mid-high settings kunnen spelen, met minimaal 60 fps. De games die ik wil spelen zijn cod, gta 5 (en 6 ofc), minecraft, fortnite, rdr2, starfield, starwars outlaws en space marine 2. Ook wil ik graag beginnen met het leren van ue5 en het gebruik van software als vs code en photoshop. Oh en ook nog beetje klooien met ai models zoals stable diffusion.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300-1500 euro (ligt eraan hoeveel de rtx 5070 gaat kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een gtx 1050 ti voor de komende 1-2maanden totdat de nieuwe gpu releases er zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 288,86 | € 288,86 |
1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS WIFI | € 159,- | € 159,- |
1 | Behuizingen | Antec CX500M RGB White | € 67,90 | € 67,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 A-RGB (White) | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF560C32RW-32 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 Zwart | € 84,60 | € 84,60 |
1 | SSD's | WD Black SN770 2TB | € 117,99 | € 117,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,15 |
En natuurlijk een RTX 5070
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet heel erg uit, heb wel het liefste een gpu van Nvidia aangezien ik die met AI wil doen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat alles gewoon vlot draait, witte parts als ze zichtbaar zijn en ik de komende 3-5 jaar wel kan overbruggen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben te bang dat ik mijn cpu cook haha.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou het fijn vinden als jullie kijken of de componenten op elkaar passen, ik nog op dingen kan besparen. En of ik nog andere dingen zoals een fanhub moet aanschaffen, naast natuurlijk thermal paste.