Hoi allemaal! Ik heb jaren geleden mijn pc geupgrade met nieuwe opslag, voeding, moederbord en ram en ik denk dat het tijd is voor een nieuwe videokaart. Echter ik ben er zo niet meer mee bezig dat ik niet weet wat wel en niet geschikt is. Ik zou daarvoor graag hulp willen! Het liefste houdt ik de meeste onderdelen die erin zitten maar ik kan begrijpen dat een zwaardere videokaart bv een zwaardere.. andere dingen nodig heeft. Wellicht kan iemand mij hierin adviseren?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik gebruik mn pc voornamelijk voor games. Speel momenteel niet de grootste high end games al laat Marvel Rivals soms wat crashes zien (zit in de optimazation denk ik). Wil wel de nieuwe Monster Hunter gaan spelen als die uitkomt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag onder de €1000,- houden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voornamelijk een nieuwe videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDEA / AMD denk ik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil voornamelijk een pc hebben die nog jaren mee kan terwijl ik het meeste kan spelen
Ga je overklokken?
staat niet op de planning, kan wel
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag mijn build aanpassen zodat ik weer wat langer door kan met mijn pc. Het is nog steeds een pc die goed presteert bij eigenlijk alles wat ik speel maar voornamelijk de videokaart word nu wel erg oud. Het is tijd voor een upgrade
Wat zit erin:
Processor: 12th Gen Intel Core i5-12400F
Moederbord: PRIME B660-PLUS D4 (LGA1700)
Videokaart: PL3271Q on NVIDIA GeForce GTX 1080
Voeding: Cooler Master GM G750M
Opslag: KINGSTON SA400S37 960G (SSD)
Opslag 2: ST1000DM010-2EP102
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik gebruik mn pc voornamelijk voor games. Speel momenteel niet de grootste high end games al laat Marvel Rivals soms wat crashes zien (zit in de optimazation denk ik). Wil wel de nieuwe Monster Hunter gaan spelen als die uitkomt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag onder de €1000,- houden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voornamelijk een nieuwe videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDEA / AMD denk ik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil voornamelijk een pc hebben die nog jaren mee kan terwijl ik het meeste kan spelen
Ga je overklokken?
staat niet op de planning, kan wel
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag mijn build aanpassen zodat ik weer wat langer door kan met mijn pc. Het is nog steeds een pc die goed presteert bij eigenlijk alles wat ik speel maar voornamelijk de videokaart word nu wel erg oud. Het is tijd voor een upgrade
Wat zit erin:
Processor: 12th Gen Intel Core i5-12400F
Moederbord: PRIME B660-PLUS D4 (LGA1700)
Videokaart: PL3271Q on NVIDIA GeForce GTX 1080
Voeding: Cooler Master GM G750M
Opslag: KINGSTON SA400S37 960G (SSD)
Opslag 2: ST1000DM010-2EP102