Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junior1981
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 03-04 11:46
Hoe is de kwaliteit van foto's van mensen op dit moment met deze telefoon?
Ik had eerst de Note12pro en die was perfect. Toen kreeg ik de note13pro en
die deed voor mijn gevoel heel veel nabewerking als ik de foto opende, oogde ook
zeker niet natuurlijk helaas. Toen de note12pro+ geprobeerd om te kijken of die het
ook deed, helaas had die hetzelfde euvel. Nu heb ik een pixel 8 pro en qua foto's
super tevreden alleen ik vind hem wat traag bijv met scrollen in apps zoals bijv facebook
en laatst mediamarkt app dan blijft die in een soort van laden hangen. Dus eigenlijk zoek
ik een telefoon met de foto kwaliteit zowel eindresultaat van de pixel 8 pro maar dan met de hardware
etc van een hig end toestel. Ik maak heel veel foto's van mijn kids dus dan is die nabewerking echt soms nadeel. Complete huidskleur veranderd of een kaaklijn of de kleur/gloed van het haar,

Ik heb een Google Pixel 8 pro. Super camera alleen de rest is wat minder. Heb wel wat andere telefoons getest alleen daar word zoveel nabewerking gedaan bij een foto. Iemand een goede tip voor een telefoon die en snel is en gewoon mooie fotos. Het zijn bij mij wel voornamelijk foto's van mensen drm is automatische nabewerking niet altijd fijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt de Xiaomi 14 Ultra eens bekijken, probeer die in de winkel uit of die voldoet:
product: Xiaomi 14 Ultra
Of kijk naar een iPhone 16 Pro Max:
product: Apple iPhone 16 Pro Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Net als voorgaande topics van jou is het handig als je een budget meegeeft of aangeeft dat budget geen issue is.

Hierboven zijn al wat goede suggesties gedaan. Daar kan je ook een Galaxy S24 Ultra aan toevoegen. Daarvan wordt waarschijnlijk eind deze maand de opvolger van gepresenteerd.
Ook de OnePlus 13 komt er dinsdag aan, die schijnen ook goed te presteren op fotografisch gebied.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junior1981
PaT schreef op zondag 5 januari 2025 @ 10:03:
Net als voorgaande topics van jou is het handig als je een budget meegeeft of aangeeft dat budget geen issue is.

Hierboven zijn al wat goede suggesties gedaan. Daar kan je ook een Galaxy S24 Ultra aan toevoegen. Daarvan wordt waarschijnlijk eind deze maand de opvolger van gepresenteerd.
Ook de OnePlus 13 komt er dinsdag aan, die schijnen ook goed te presteren op fotografisch gebied.
Er is eigenlijk geen vast budget vandaar dat ik dit ook niet heb opgegeven.
Voorheen was ik heel enthousiast over Xiaomi tot ik de ervaring kreeg dat
er teveel nabewerking werd gedaan bij foto's. Diverse dingen geprobeerd met
uitzetten zelfs de google camera app geprobeerd maar geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junior1981
swhnld schreef op zondag 5 januari 2025 @ 09:52:
Je kunt de Xiaomi 14 Ultra eens bekijken, probeer die in de winkel uit of die voldoet:
product: Xiaomi 14 Ultra
Of kijk naar een iPhone 16 Pro Max:
product: Apple iPhone 16 Pro Max
Ik heb nooit een iphone gehad en ook geen andere apple producten, Dus daar hik
ik ook een beetje tegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mogelijke telefoons zijn eigenlijk al benoemd, en elke smartfoon doet nabewerking in de software, alleen sommige kleurenkeuzes daarin, of hoe agressief die zijn, passen wel of niet bij wat iemand zoekt.

Dus mijn advies, zoek de genoemde telefoons in dit draadje op, lees de reviews, en vergelijk de geschoten foto's met wat jij wil. Vaak zie je dat in reviews ook de vergelijkende foto's van concurrenten worden besproken, dus dat geeft je nog meer idee.
Pagina: 1